Rock Werchter 2025

Krijg je bij ticketswap niet ook een nieuwe code?
Anders zou ik met een zelfde barcode het ticket alsnog kunnen gebruiken als ik hem al verkocht heb.

Via ticketmaster verkopen lukt in ieder geval niet meer…
Als je via ticketswap koopt voor Rock Werchter dan krijg je geen nieuwe barcode aangezien er geen samenwerking is tussen de 2. Je coins gaan dus mee met het ticket over naar de andere persoon.

Voor de AB of Trix krijg je bvb wel een nieuwe barcode omdat die samenwerken, maar dat is in deze dus irrelevant.

Werchter voorvak.png
Zoals anderen plan ik ook om na Fontaines DC in het voorvak te gaan voor Deftones & Linkin Park. Ik zie dat er precies 2 voorvakken zijn. Iemand enige ervaring hoe dat werkt? Ik zie dat de ingang aan de zijkant is (voor beiden vakken?)
Ik zou graag wat centraler willen staan dan aan de kant dus moest het toch te druk zijn in het voorvak, probeer centraal achter de hekken te staan.

Als tip die ik nog heb meegekregen, voor in het voorvak, probeer ik enkele flesjes nog in mijn achterzak te steken om de avond mee door te komen :D

Bekijk bijlage 14989
Zoals anderen plan ik ook om na Fontaines DC in het voorvak te gaan voor Deftones & Linkin Park. Ik zie dat er precies 2 voorvakken zijn. Iemand enige ervaring hoe dat werkt? Ik zie dat de ingang aan de zijkant is (voor beiden vakken?)
Ik zou graag wat centraler willen staan dan aan de kant dus moest het toch te druk zijn in het voorvak, probeer centraal achter de hekken te staan.

Als tip die ik nog heb meegekregen, voor in het voorvak, probeer ik enkele flesjes nog in mijn achterzak te steken om de avond mee door te komen :D
Als ik me niet vergis kom je binnen aan het rechtse deel van jouw groene vak, daar staan pijlen of kruisjes die zeggen of je nog binnen kan of niet.

Het rode stuk heeft nog eens aparte hekjes en staan uiteraard nog veel sneller vol. Maar als je in het deel van jouw groene vak loodrecht op het podium gaat staan, sta je al netjes hoor.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Ik ga enkel donderdag. Mijn programma ziet er zo uit:

13.35 - 14.05: Julia Wolf
14.10 - 15.10: While She Sleeps
15.50 - 16.50: Amyl and the Sniffers
16.50 - 17.25: Lambrini Girls
17.30 - 18.30: De La Soul OF 18.00 - 19.00: Jacob Collier (is me eender, vind beiden maar zozo dus ook ergens eten rond dat moment)
19.15 - 20.15: Fontaines D.C.
20.00 - 21.15: London Grammar (hopelijk stuk meepikken als ik nog binnen geraak)
21.15 - 22.30: Deftones
23.30 - 01.00: Linkin Park

Jammer van de rush/clash tussen Amyl en Lambrini en tussen Fontaines en London Grammar... Hopelijk enigszins te combineren.

Iggy Pop zou ik graag ook iets van meepikken, maar dat gaat wellicht ten koste van goede plek bij Linkin Park dus nog te bekijken.

Bekijk bijlage 14989

Je gaat naar binnen aan de zijkant van het groene vak en daarbinnen zijn nog weer hekken voor het rode vak. Gaan dicht als het vol is.

• Leuk
Hoe gaat het op the hive? Nog steeds kleine vakjes per keer open met dat touw?

Laatst bewerkt:
Ik ga enkel donderdag. Mijn programma ziet er zo uit:

13.35 - 14.05: Julia Wolf
14.10 - 15.10: While She Sleeps
15.50 - 16.50: Amyl and the Sniffers
16.50 - 17.25: Lambrini Girls
17.30 - 18.30: De La Soul OF 18.00 - 19.00: Jacob Collier (is me eender, vind beiden maar zozo dus ook ergens eten rond dat moment)
19.15 - 20.15: Fontaines D.C.
20.00 - 21.15: London Grammar (hopelijk stuk meepikken als ik nog binnen geraak)
21.15 - 22.30: Deftones
23.30 - 01.00: Linkin Park

Jammer van de rush/clash tussen Amyl en Lambrini en tussen Fontaines en London Grammar... Hopelijk enigszins te combineren.

Iggy Pop zou ik graag ook iets van meepikken, maar dat gaat wellicht ten koste van goede plek bij Linkin Park dus nog te bekijken.
Lambrini girls duiken meestal toch gelijk het publiek in, dus als je halverwege staat zie je er misschien nog wel meer van.

• Leuk
Waarderingen: powderfinger
Bekijk bijlage 14989

Groene vak is na fountaines nog goed te doen om binnen te raken normaal gezien.

• Confetti
Mensen, vraagje mijnerzijds:

Ik heb via ticketswap een parking ticket moeten kopen voor Blauw, echter na aankoop bleek het een Hive parking voor donderdag te zijn. Kan de auto dan t hele weekend blijven staan en enkel donderdag inrijden of is zo’n parking ticket enkel voor die dag?

Mensen, vraagje mijnerzijds:

Ik heb via ticketswap een parking ticket moeten kopen voor Blauw, echter na aankoop bleek het een Hive parking voor donderdag te zijn. Kan de auto dan t hele weekend blijven staan en enkel donderdag inrijden of is zo’n parking ticket enkel voor die dag?
Is enkel voor die dag!

Users who are viewing this thread