Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En met dit soort temperaturen is een beetje regen soms meer dan welkom. We gaan het zien. Het gaat de pret niet drukken. In al die jaren bijna alles wel een keer meegemaakt, en me er nooit minder om vermaakt
En met dit soort temperaturen is een beetje regen soms meer dan welkom. We gaan het zien. Het gaat de pret niet drukken. In al die jaren bijna alles wel een keer meegemaakt, en me er nooit minder om vermaakt
Regen is niet welkom, haha. Je wilt toch graag in het gras kunnen zitten.
Sowieso mijn portie regen alweer gehad voor een paar weken na die gigantische regenbom boven Gent 2 nachten geleden. Keuken half onder water om 3u 's nachts.
Sowieso mijn portie regen alweer gehad voor een paar weken na die gigantische regenbom boven Gent 2 nachten geleden. Keuken half onder water om 3u 's nachts.
Dat klink logisch haha, hopelijk valt het mee en heb je niet te veel schade? Die paar mm die er tot nu toe gaat vallen droogt met de vele zon die voorspelt wordt ook zo weer op. Hopelijk als er regen is in de ochtend, dan zit ik toch onder mijn partytentje.
Never forget 2016 editie haha..... manmanman. Nog nooit zo vermoeid geweest als toen. 4 dagen nog-stop gestaan.
als je ging zitten zat je tot je middel in de modder
En toen laarzen aan die oncomfortabel liepen en bloedheet werden als het toch een beetje warm werd. Blubber rondom de tentjes. Maar de organisatie had het toen op het festivalterrein zelf wel heel goed voor elkaar.
Never forget 2016 editie haha..... manmanman. Nog nooit zo vermoeid geweest als toen. 4 dagen nog-stop gestaan.
als je ging zitten zat je tot je middel in de modder
heerlijke editie
botten kapotgetrokken op dag 2
dan 2 dagen rubberen botten met stalen tip gedragen
die wat schuurde aan de binnenkant
bovenkant van de voeten lag open na 2 uur.
Volgens kmi zou het alleen donderdagvoormiddag wat regenen. Ideaal, dan wordt t gras nog een laatste keer gesproeid en mooi groen voor we er ons op gooien