Rock Werchter 2025

Nieuw YUNGBLUD album is uit en het gaat alle kanten op. Waar ik bij The Greatest Parade aan Placebo dacht, kreeg ik een Coldplay gevoel bij Zombie en deed Change me aan Bowie denken. Beste nummers zijn voor mij Lovesick Lullaby, The Greatest Parade en Hello Heaven Hello. Niet slecht!

• Leuk
Waarderingen: Islaaa
Yungblud; ik ga het nog maar een kans geven dit jaar!

Maare m.b.t. volgend jaar. De nieuwe Muse lijkt er wel weer een op volle oorlogssterkte. Leuk om in de gaten te houden via de pinkpop-kanalen

Zo ook Olivia natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe die ontvangen wordt in Landgraaf, een goede graadmeter voor Werchter!

• Leuk
Waarderingen: Paddy en musicislife
Na het kijken van aflevering 1 nog maar eens gebleken hoe trots we als Belg eigenlijk mogen zijn op dit festival. Kijk er enorm hard naar uit om dit jaar Guy Garvey en zijn band weer met open armen te mogen ontvangen. Die man sprak echt vol lof over het publiek in Werchter. dat optreden gaat er boenk op zijn in een stampvolle barn.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Na het kijken van aflevering 1 nog maar eens gebleken hoe trots we als Belg eigenlijk mogen zijn op dit festival. Kijk er enorm hard naar uit om dit jaar Guy Garvey en zijn band weer met open armen te mogen ontvangen. Die man sprak echt vol lof over het publiek in Werchter. dat optreden gaat er boenk op zijn in een stampvolle barn.

Yes, ik heb ook extra zin in Elbow gekregen dankzij dit sympathieke interviewtje. Wordt noodgedwongen wel een halve show, hopelijk kunnen we nog een beetje achteraan sluiten in de Barn, anders buiten zitten.

Yes, ik heb ook extra zin in Elbow gekregen dankzij dit sympathieke interviewtje. Wordt noodgedwongen wel een halve show, hopelijk kunnen we nog een beetje achteraan sluiten in de Barn, anders buiten zitten.
Inderdaad één van de meest rotte clashes dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Volgens mij ongeveer 80 bonnen per persoon. Op de camping ontbijten we goed en dat nemen we zelf mee. En op het festivalterrein drinken we af en toe ook gewoon wat kraanwater. Helemaal als het zo warm is. Moet zeggen dat ik nauwelijks alcohol drink tijdens Werchter. Bier vind ik niks, wijn is meestal niet te drinken op festivals. Ik zou niet weten hoe ik 1000 euro aan bonnen moet spenderen.
Ik ga ook altijd uit van 20 bonnen per dag per persoon. Soms zijn het er iets meer. Soms iets minder. De misses houdt nog weleens van een cava en oesters en ook dan komen we hier een heel eind mee.

Al zou ik het willen zou ik niet weten hoe ik 1000 euro moet opmaken. Op een gegeven moment heb je toch echt wel genoeg gedronken. En gegeten.

Zouden we vandaag Tommeke krijgen?
Heb het gevoel dat dik vlak voor de start van Werchter gaat zijn, zoals bij Pinkpop. Hij heeft gisteren op zijn socials nog 3 last-minute festivals aangekondigd voor dit weekend. Misschien gaat dit wel de hele zomer zo zijn?

Vorig jaar heb ik 120 coins gekocht, en kreeg ik er 6 gratis bij uit de voorverkoop.
Ik ga ook altijd uit van 20 bonnen per dag per persoon. Soms zijn het er iets meer. Soms iets minder. De misses houdt nog weleens van een cava en oesters en ook dan komen we hier een heel eind mee.

Al zou ik het willen zou ik niet weten hoe ik 1000 euro moet opmaken. Op een gegeven moment heb je toch echt wel genoeg gedronken. En gegeten.

Vorig jaar heb ik 120 coins gekocht, en kreeg ik er 6 gratis bij uit de voorverkoop.

Ik geloof dat ik er aan het eind 15 over had om terug te laten storten

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel
Heb het gevoel dat dik vlak voor de start van Werchter gaat zijn, zoals bij Pinkpop. Hij heeft gisteren op zijn socials nog 3 last-minute festivals aangekondigd voor dit weekend. Misschien gaat dit wel de hele zomer zo zijn?

Ja hij voelt zich natuurlijk ook bezwaard als hij er, bij een vroege aankondiging, persoonlijk voor zorgt dat het negatieve impact op de kaartverkoop van een festival gaat hebben. Dan beter maar kort van tevoren.

Grapje natuurlijk. ;) Ik zal zelf straks ook wel gewoon Another Love mee staan brullen als ik in de buurt ben.

1750410582412.png

Het volledige programma van Werchter (inclusief de laatste wijzigingen en de surprise act) op een picnickkleed (240x145)? Geeft ook heerlijke schaduw als je 'm omhoog houdt ⛱️ 😎

Kijk op betterschedule.net voor de verschillende ontwerpen en bestel 'm direct, of download de ontwerpen om ze zelf te kunnen printen. (Dit was de laatste promotie, dat beloof ik!)

Group 265.jpg

• Leuk
Waarderingen: Neeltje
Normaal parkeren we op parking Roze 1, gezien we op camping A1 overnachten lijkt parking Blauw 1 een betere optie.
Iemand ervaring? Thx.

Normaal parkeren we op parking Roze 1, gezien we op camping A1 overnachten lijkt parking Blauw 1 een betere optie.
Iemand ervaring? Thx.
Dat is wel de dichtstbijzijnde en daar sta ik ook ;) Blauw1 hebben we het dan over.

• Leuk
Waarderingen: Gaba

Ik bedoel 1000 euro met 2 personen, ik reken dan wel echt alles mee, ook op camping A1 bijv. Douchen, ontbijt etc…wij nemen niks mee qua eten trouwens. Wij halen echt alles daar (alleen wat blikken voor 1e dag)
Ff in de Apero wijntje etc karmelietjes dan gaat het hard hoor

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread