Rock Werchter 2025

Eerste setlist van Elbow deze zomer: https://www.setlist.fm/setlist/elbow/2025/cardiff-castle-cardiff-wales-3351b825.html

Spoiler: Imo een iets betere verdeling t.o.v. die laatste tour, waarin de 4 bekendste nummers ook letterlijk de 4 laatste van de set waren, ook al zit het zwaartepunt vanzelfsprekend alsnog richting het einde. Ook blij dat ze mijn favorieten van het laatste album lijken te gaan spelen: Balu, Lover's Leap, Mexico City en vooral Adriana Again, die er de vorige tour niet bij zat.

Gaat mooi worden!

Laatst bewerkt:
Komt die 'transfer'-optie voor tickets in Ticketmaster nog beschikbaar? Indien niet: hoe word ik dan geacht alle tickets die ik staan heb aan mijn vrienden te bezorgen? Zelfde met TW Classic: heb 6 tickets staan voor oa. schoonouders die voor mij zullen toekomen op de weide, hoe bezorg ik hen hun ticket?

Komt die 'transfer'-optie voor tickets in Ticketmaster nog beschikbaar? Indien niet: hoe word ik dan geacht alle tickets die ik staan heb aan mijn vrienden te bezorgen? Zelfde met TW Classic: heb 6 tickets staan voor oa. schoonouders die voor mij zullen toekomen op de weide, hoe bezorg ik hen hun ticket?
Ik heb de mijne gewoon in pdf gedownload, even gesplitst en dan zo los uitgestuurd. Moet je wel even op de QR codes letten natuurlijk dat je geen dubbele stuurt

Ik heb bij weer1.com zitten kijken. Daar zou het dan op woensdag 2 juli nog 36 graden worden en op donderdag 3 juli 20 graden. Volgens mij moet ik dat met een korreltje zout nemen.
Dat is omdat (denk ik op te merken) die site tot 14 dagen ver het voorspelde weer weergeeft en daarna gewoon het weer van die datum een jaar geleden of het ‘gemiddelde weer’. In dit geval lopen de voorspellingen tot 2 juli, 3 juli is dan nog een gemiddelde van vorige jaren, vandaar die rare sprong.

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Ik heb bij weer1.com zitten kijken. Daar zou het dan op woensdag 2 juli nog 36 graden worden en op donderdag 3 juli 20 graden. Volgens mij moet ik dat met een korreltje zout nemen.
Best dat we enkeke korreltjes zout bij die tequila nemen, de eerste voorspellingen in mijn app gaan rond 25 graden met veel bewolking voor het volledige weekend.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Eerste setlist van Elbow deze zomer: https://www.setlist.fm/setlist/elbow/2025/cardiff-castle-cardiff-wales-3351b825.html

Spoiler: Imo een iets betere verdeling t.o.v. die laatste tour, waarin de 4 bekendste nummers ook letterlijk de 4 laatste van de set waren, ook al zit het zwaartepunt vanzelfsprekend alsnog richting het einde. Ook blij dat ze mijn favorieten van het laatste album lijken te gaan spelen: Balu, Lover's Leap, Mexico City en vooral Adriana Again, die er de vorige tour niet bij zat.

Gaat mooi worden!
Presumably it’ll be a nightmare to catch the 2nd half after Raye?

Net aflevering 1/2 van de 50 jaar docu gezien, was erg goed. Ook mezelf gespot in de docu in een moshpit tijdens Tom Morello vorig jaar.
Prachtige docu. Verheug me op de volgende afleveringen. Kippenvel bij die opnames van meer dan 30 jaar terug te zien, toen ik er voor eerst bij was.

Users who are viewing this thread