Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat ik het ook alleen bij LP niet ga riskeren, die weide zal wel bomvol staan. Voor de rest in het verleden nooit heel veel problemen gehad om nog een goed plekje te kunnen bemachtigen.
Pro tip, al is het wat verder wandelen. De omtrekkende beweging maken via het achterste deel van het veld misschien zelfs langs de ingang. Vermits die massa zich toch veelal zal verplaatsen op de 'snelweg', die platen in het midden van het veld.
Pro tip, al is het wat verder wandelen. De omtrekkende beweging maken via het achterste deel van het veld misschien zelfs langs de ingang. Vermits die massa zich toch veelal zal verplaatsen op de 'snelweg', die platen in het midden van het veld.
Ik moet het nog zien nu, maar vind het wel jammer dat ze nu niet meer die opzet van 2 frontvrouwen hebben. Was wel een fijne dynamiek toen op Primavera.
Wel zin om mee te blèren met hun indiepophitjes. En te schreeuwen tijdens UR Mom natuurlijk.
Dat is wel heel erg omlopen. De grootste bottleneck zal toch zijn om vanuit de Barn de hoek om bij de merch te komen. Als je daar voorbij bent gelijk links afslaan.
Dat is wel heel erg omlopen. De grootste bottleneck zal toch zijn om vanuit de Barn de hoek om bij de merch te komen. Als je daar voorbij bent gelijk links afslaan. Bekijk bijlage 14739
Haha…laten we het hopen van niet! Pfff heb medelijden met Pinkpop, die Hitte mag van mij wegblijven.. natuurlijk wel liever als veel regen, maar dat is toch wel afzien die bloedhitte. Het heeft nog totaal geen zin nu om daar al naar te kijken…kan nog compleet veranderen
Denk dat dit grijs is omdat er een weg is (denk ik). Die zal vast bedoeld zijn om de eet- en drinktentjes rechts in het midden van voorraad te voorzien. Zal dus geen obstakel zijn waar je niet door- of overheen kan.
Ik moet het nog zien nu, maar vind het wel jammer dat ze nu niet meer die opzet van 2 frontvrouwen hebben. Was wel een fijne dynamiek toen op Primavera.
Wel zin om mee te blèren met hun indiepophitjes. En te schreeuwen tijdens UR Mom natuurlijk.