Rock Werchter 2025

Ik denk dat ik het ook alleen bij LP niet ga riskeren, die weide zal wel bomvol staan. Voor de rest in het verleden nooit heel veel problemen gehad om nog een goed plekje te kunnen bemachtigen.

Dat wordt ongeveer tegelijkertijd een mensenmassa die vanuit de Barn (na Iggy) en the Slope (na Coheed) naar mainstage zal gaan.
Pro tip, al is het wat verder wandelen. De omtrekkende beweging maken via het achterste deel van het veld misschien zelfs langs de ingang. Vermits die massa zich toch veelal zal verplaatsen op de 'snelweg', die platen in het midden van het veld.

• Leuk
Waarderingen: napril69 en BeWario
Pro tip, al is het wat verder wandelen. De omtrekkende beweging maken via het achterste deel van het veld misschien zelfs langs de ingang. Vermits die massa zich toch veelal zal verplaatsen op de 'snelweg', die platen in het midden van het veld.
Visuele toelichting graag :LOL:

Toch een aparte stijl die ze weten te brengen, ik vind, op basis van de 2025-filmpjes, vooral Rhian Teasdale sterk geëvolueerd als frontvrouw!
Ik moet het nog zien nu, maar vind het wel jammer dat ze nu niet meer die opzet van 2 frontvrouwen hebben. Was wel een fijne dynamiek toen op Primavera.

Wel zin om mee te blèren met hun indiepophitjes. En te schreeuwen tijdens UR Mom natuurlijk.

1750328084024.png
Op de nieuwe plattegrond lijkt het alsof er 'iets' op die route van Slope naar mainstage is. Dat was andere jaren toch niet?

Thanks, en vanuit de Barn dus ook helemaal doorlopen? Niet meteen afslaan?
Dat is wel heel erg omlopen. De grootste bottleneck zal toch zijn om vanuit de Barn de hoek om bij de merch te komen. Als je daar voorbij bent gelijk links afslaan.
1750328499414.png

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Laten we hier niet op hopen :LOL:
Bekijk bijlage 14740
Haha…laten we het hopen van niet! Pfff heb medelijden met Pinkpop, die Hitte mag van mij wegblijven.. natuurlijk wel liever als veel regen, maar dat is toch wel afzien die bloedhitte. Het heeft nog totaal geen zin nu om daar al naar te kijken…kan nog compleet veranderen

Bekijk bijlage 14737
Op de nieuwe plattegrond lijkt het alsof er 'iets' op die route van Slope naar mainstage is. Dat was andere jaren toch niet?
Denk dat dit grijs is omdat er een weg is (denk ik). Die zal vast bedoeld zijn om de eet- en drinktentjes rechts in het midden van voorraad te voorzien. Zal dus geen obstakel zijn waar je niet door- of overheen kan.

• Leuk
Waarderingen: Joss
Ik moet het nog zien nu, maar vind het wel jammer dat ze nu niet meer die opzet van 2 frontvrouwen hebben. Was wel een fijne dynamiek toen op Primavera.

Wel zin om mee te blèren met hun indiepophitjes. En te schreeuwen tijdens UR Mom natuurlijk.
Ja, het is een ander gegeven nu. Hester Chambers blijft zelfs helemaal op de achtergrond en draait zich constant om met rug naar publiek:

Zal wel bij de act horen gok ik.

Alleszins, ik hou wel van Teasdale haar 'maniertjes'.

Hier draait ze zich toch al eens meer om :):

Ik denk ook dat Hester hier zich comfortabeler zal bij voelen dan helemaal vooraan op het podium, zo schat ik het toch in.

Users who are viewing this thread