Rock Werchter 2025

Voor 300 euro heb je 85 bonnen…dat 21 bonnen per dag zijn…wij zijn iets schadelijker iig…

120 munten zat aardig in de buurt vorig jaar dus dat heb ik weer aangekocht. M'n vriendin 100.

Die gaan wel op ;)

Strategie, ?
Meestal pintjes, soms een specialbiertje, wat fris. Wellicht 1 koffie. Een grote emmer pasta eten of toch het frietje stoof (die vullen goed af)

Maar wat wel Strategie genoemd kan worden; rond de middag een dikke smos erin en een kop soep aan de straat daar. Dan kun je door tot 19;00 met enkel een kleine snack tussendoor ;)

Leuk dat je van alles mee mag nemen op de camping maar wij klokken steevast optijd in als de wei open is! :D (dat resulteert soms wel in een wijnontbijt o.i.d....)

Een beetje offtopic, maar staat Arsenal een beetje goed aangeschreven live? Staat vrijdag in de Mezz in Breda, en ik twijfel om er heen te gaan. Is het de moeite als je ze nog niet eerder live zag?

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Een beetje offtopic, maar staat Arsenal een beetje goed aangeschreven live? Staat vrijdag in de Mezz in Breda, en ik twijfel om er heen te gaan. Is het de moeite als je ze nog niet eerder live zag?
Arsenal ontgoochelt nooit live. Wellicht een van de redenen waarom ze al acht keer nu op RW staan. Gewoon een feestje.

Ja, we hebben RW het eerste jaar beschouwd als feestweekend. Ik besef me nu pas hoe vet het is om bv Muse live te zien en dat heb ik dan toch niet helder meegemaakt.

Ik ga dit jaar voor meer muziek, met een klein beetje feest dus hoop met 600,- uit de voeten te kunnen.

Het punt is: het is zo gemakkelijk om in de feeststemming te geraken, zeker met een mooi zonnetje aan de hemel.

Goed, we zullen zien wat dit jaar weer brengt!

• Leuk
Waarderingen: napril69
Dat is wat mij ook tegenhoud om alcohol te drinken. Ik heb concerten meegemaakt waar ik niet meer wist wat het begin en eind was. Leuke avond gehad, maar qua muziekbeleving was het niets.

Ik begin steeds meer uit te kijken naar Deftones. Heb de setlist er even bij gepakt en kende nog niet alles, maar het is echt de ene na de andere beuker :love:

Begreep dat de live reputatie wat wisselvallig is, dus heel erg hopen dat ze in vorm zijn, dan kan het wel eens één van de shows van het weekend worden.

Enige minpuntje is geen Back To School in de setlist.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight en guillaume
Ik begin steeds meer uit te kijken naar Deftones. Heb de setlist er even bij gepakt en kende nog niet alles, maar het is echt de ene na de andere beuker :love:

Begreep dat de live reputatie wat wisselvallig is, dus heel erg hopen dat ze in vorm zijn, dan kan het wel eens één van de shows van het weekend worden.

Enige minpuntje is geen Back To School in de setlist.
Kijk ook heel erg uit naar deze!
De live shows van de afgelopen tijd vind ik zelf wel écht heel vet en goed bij stem dus hopen op ook zo eentje!

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Ik heb tickets voor donderdag en zaterdag. Ik veronderstel dat ik mijn coins best op mijn donderdag ticket zet? En kan ik dan mijn donderdagbandje nog gebruiken om zaterdag drank te kopen? 🤔 Pff er gaat toch niks boven gewoon papieren bonnen zoals op PKP...
Misschien voor de groepskaart gaan?

Mensen met een dagticket krijgen ook een bandje met chip.

Ik heb dat de 2 keer dat ik met een dagticket was niet gekregen. Zelfs om lopen zeuren, was niet mogelijk.

Maar nu ik nog iets beter in m’n geheugen graaf: het zou ermee te maken kunnen hebben dat ik m’n presale coins al de avond van tevoren op the Hive wilde verzilveren. Die coins zijn natuurlijk aan een (dag)ticket gekoppeld en dat gaf nogal gedoe.

Ik heb dat de 2 keer dat ik met een dagticket was niet gekregen. Zelfs om lopen zeuren, was niet mogelijk.

Maar nu ik nog iets beter in m’n geheugen graaf: het zou ermee te maken kunnen hebben dat ik m’n presale coins al de avond van tevoren op the Hive wilde verzilveren. Die coins zijn natuurlijk aan een (dag)ticket gekoppeld en dat gaf nogal gedoe.
Normaal krijg je een bandje als je een dagticket hebt. Is een andere kleur dan de combis

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Ja, we hebben RW het eerste jaar beschouwd als feestweekend. Ik besef me nu pas hoe vet het is om bv Muse live te zien en dat heb ik dan toch niet helder meegemaakt.

Ik ga dit jaar voor meer muziek, met een klein beetje feest dus hoop met 600,- uit de voeten te kunnen.

Het punt is: het is zo gemakkelijk om in de feeststemming te geraken, zeker met een mooi zonnetje aan de hemel.

Goed, we zullen zien wat dit jaar weer brengt!
Mijn strategie is het gezuip bewaren voor de afterparty, om laveloos op het terrein te staan is jammer van je geld plus je bent misschien ook nog vervelend voor anderen. Vooral de donderdag is bij ons lekker goed pieken na de tijd op The Hive en dan blijf je vrijdag toch wel de eerste uren van de alcohol af door je kater. Ook van die meuk van een Bacardi afblijven. Zon en sterke drank is vragen om moeilijkheden.

• Leuk
Waarderingen: BeWario

Users who are viewing this thread