Rock Werchter 2025

Klinkt realistisch. Of Macca die zijn concert komt inhalen.
Zou mooi zijn. Of toch nog een Metallica. Al betwijfel ik het omdat ze parklife echt als de rockdag neerzetten in hun communicatie. Verwacht iets meer meer pop op classic en boutique.

Doet wel het beste vermoeden over headliners, anders hadden ze LP gewoon op classic gezet

Throne was een giga hit destijds

1750171484329.png

Allesbehalve om flauw te doen hoor. Maar ik vind het altijd leuk om op basis van hitnoteringen te checken of een artiest in België beter/slechter in de smaakt valt dan in Nederland. In NL kan ik overigens volgens mij helemaal geen noteringen van BMTH vinden...

Voor YUNGBLUD geldt zo'n beetje hetzelfde in zowel BE als in NL; geen chartsucces. Qua airplay of streaming in beide landen: geen idee. 😁

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: festirock
Toch opvallend dat ze nu communiceren dat Parklife alternatief en gitar mindend is? Wat betekent dat voor de "gewone" werchter? Gaan we vanaf meer richting de zondag van dit jaar gaan? Vernieuwing voor nieuw publiek?

Toch opvallend dat ze nu communiceren dat Parklife alternatief en gitar mindend is? Wat betekent dat voor de "gewone" werchter? Gaan we vanaf meer richting de zondag van dit jaar gaan? Vernieuwing voor nieuw publiek?
Niet per se.
Gewoon dat ze met Linkin Park een geschikte headliner hebben waarvan ze hopen dat die een dag event kunnen uitverkopen.
Dat je daar dan in hetzelfde genre gaat programmeren lijkt me gewoon logisch, de gemiddelde Linkin Park fan heeft namelijk niets met de Pommelien Thijsen van deze wereld of eender wat van die main stage op zondag.

Bij de main Stage staan wij links van de middentoog tot wanneer het daar te druk aan het worden is, daarna verhuizen we naar de rechter kant van het park ter hoogte van de wc blokken. Prima plaatsen voor ons.

Tijdens Linkin Park ga ik denk ik wel wat meer naar voor proberen te gaan.
Ik zal het ook proberen, ik vind het moeilijk om te genieten van een optreden stilstaand / wanneer niemand beweegt (zie profielfoto) :). Wil graag bij deftones al in het voorvak zijn, anders geraak je er denk ik niet voor LP. Wel ga ik dit jaar op krukken naar werchter dus zal ik nog moeten uitvogelen hoe ik het ga doen.

Ben eens benieuwd, wat is jullie voorkeur van positie om een optreden te zien op RW? Het voorvak, liever van een afstandje... Vorig jaar was mijn eerste werchter en heb geen enkel optreden buiten het voorvak gezien, inclusief elke headliner.
Main achteraan in het voorvak. Dichtbij genoeg om bij de fans te staan en niet verpieterd te worden, goed zicht en geluid, ver weg van de bar en het gepraat. Klub en Barn voorkeur voor de buhne want mijn lichaam doet het matig op een hele dag staan 🙂↔️

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands en JP5
Bekijk bijlage 14692

Allesbehalve om flauw te doen hoor. Maar ik vind het altijd leuk om op basis van hitnoteringen te checken of een artiest in België beter/slechter in de smaakt valt dan in Nederland. In NL kan ik overigens volgens mij helemaal geen noteringen van BMTH vinden...

Voor YUNGBLUD geldt zo'n beetje hetzelfde in zowel BE als in NL; geen chartsucces. Qua airplay of streaming in beide landen: geen idee. 😁
Ja, je moet ook niet de Ultratop nemen als referentie voor alternatieve/rock acts. Dan vind ik De Afrekening (nog steeds) een betere graadmeter, zoals gezegd

Als je voor meerdere personen coins wilt kopen op verschillende tickets hoe kan je dat het makkelijkste doen aangezien ik met 2 wat oudere ga die hier niks van begrijpen en maar gezegd hebben zoek het maar uit. Zie alleen staan dat je maar 1 ticket kan doen per account

Het marketingteam van RW komt samen: Herman zegt we zouden Linkin Park nog eens kunnen programmeren. Maar hoe doen we dat? We kunnen ze moeilijk twee keer achter elkaar als headliner op RW zetten. Reactie van de senior marketeer: wat als we nu een speciale dag rond Linkin Park maken.
hmm, ja maar hoe noemen we dat dan? vroeg Herman. De junior marketeer wilde ook scoren bij de grote baas en antwoordt Park Live dat klinkt altijd goed en verantwoordt een premium prijs. In Nederland zijn er verschillende grote concerten voor het paleis Soestdijk Royal Park Live genoemd. De groep knikt bevestigend bij gebrek aan betere ideeën.
Welke focus gaan we nemen? De senior marketeer: laten we doen zoals Pukkelpop alle oude gitaarbands met een vleugje nostalgie verbannen we naar dit dagfestival en dan kunnen we Rock Werchter echt vernieuwen! Pop en elektro voor de jonge mensen! Wij worden de nieuwe Primavera!
Wie gaan we zetten als voorprogramma vroeg Herman. Dat is simpel zegt de Nederlandse stageair: Park-bands: Linkin Park met subheadliner Parkway Drive en voordien bv Blur (Parklive album) en nog een paar Belgische gitaarbands als opwarmers.

Een totaal gefantaseerd verhaal van den Bob.
Eigenlijk zou er maar 1 headliner mogen zijn voor Parklife en dat is Blur.
Parkway Drive mag ook komen: genoeg geluid en gitaren:)

Als je voor meerdere personen coins wilt kopen op verschillende tickets hoe kan je dat het makkelijkste doen aangezien ik met 2 wat oudere ga die hier niks van begrijpen en maar gezegd hebben zoek het maar uit. Zie alleen staan dat je maar 1 ticket kan doen per account
Inloggen op de andere accounts online en coins uploaden

Klub en Barn voorkeur voor de buhne want mijn lichaam doet het matig op een hele dag staan 🙂↔️

Hoe zit dat eigenlijk? Wordt er bij veel shows op de tribune niet ook continu gestaan? En levert dat dan nog irritatie op bij mensen die wel willen zitten?

Ik weet het oprecht niet. Ik heb alleen een paar keer op een van de uitstulpingen van de tribune gestaan.

Users who are viewing this thread