Rock Werchter 2025

All over the place, maar dat is iets dat je vaker ziet bij die leeftijd heb ik gemerkt. Die switchen met gemak tussen Chappel Roan, Warhaus, Parkway Drive, Talking Heads, Pommelien, Nick Cave, Nine Inch Nails, Lola Young en My Chemical Romance. Er valt nauwelijks een constante in die hun Spotify te leggen.

Eerste keer dat die met 'There's a light that never goes out' van The Smiths afkwam, of Down in Mexico van The Coasters, was ik mindblown...nu kijk ik er niet meer van op. We noemen die zondag nu wel de Gen Z dag, maar als we eerlijk zijn..dan is de Gen Z mss een stuk veelzijdiger op vlak van muzieksmaak dan de oude rotten die steeds om Metallica en Pearl Jam brullen op de socials. Er blijft naar mijn gevoel, zelfs met het verjongen van het festival, een plek voor bands als The Cure of Tool, omdat jongeren die blijven ontdekken.

Bij mijn Gen Z'er (en haar vriendengroep) ook een enorm gevarieerde muzieksmaak. Maar opvallend veel liefde ook voor hiphop en rap (zowel hedendaags als uit de 90's). Stapels lyrics worden letterlijk uit de mouw geschud, de bitches en whores vliegen ons hier regelmatig om de oren.

Als je op the Hive slaapt kun je beter een the Hive parkeerkaart hebben, dan een Blauw 1 kaart, toch? Ik doel dan met name op de ligging van de parkeerplaatsen.

Combi's die kamperen op The Hive moeten sowieso parking The Hive Pakken. Blauw 1 is nog pak verder wandelen.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Als je op the Hive slaapt kun je beter een the Hive parkeerkaart hebben, dan een Blauw 1 kaart, toch? Ik doel dan met name op de ligging van de parkeerplaatsen.
Ja, anders is het écht ver wandelen. Blauw 1 is enkel interessant voor A1 of voor wie op de ADL slaapt maar niet daar mag/kan parkeren.

• Leuk
Waarderingen: JP5

Users who are viewing this thread