Rock Werchter 2025

Iemand enig idee wanneer The Hive tickets beschikbaar/op ticketswap zullen komen? Nog op zoek nr 1 ticketje en tijd begint wat te dringen
Regelmatig even kijken op de ticketmaster resale, zo heb ik er ook één gescoord. Die komen al wel Regelmatig online

Die drie nieuwe singles van Yungblud's nieuwe Idols album zijn echt heel goed. Ik denk dat Dominic echt de status van absolute headliner haalt dit jaar, en ...ik baal eigenlijk niet meer zo hard over het gemis van Kings of Leon. Ik geef Yungblud een kans en ga gewoon samen met de meiden Zombie staan mee schreeuwen.
Na er echt absoluut mee doodgegooid te worden de laatste jaren, hoop ik vooral op een paar jaartjes pauze van meneer Dominic.

Lady Gaga tijdens Tudum.. toch ferm! Wat had ik haar toch graag op de popdag gehad ipv van wat we nu krijgen. 🙁

3 dagen tegenover 4 dagen lijkt me ook geen eerlijke ruil.

Maar moet ook wel zeggen dat de lineup van Pukkelpop, voor mij, iets indrukwekkender dan RW dit jaar.

75 procent van de line up heeft de voorbije drie jaar wel op Werchter gestaan lijkt me. Ik had Doechii en Justice wel erg graag op Werchter gehad dit jaar, maar verder zie ik vooral veel deja vu.

• Leuk
Waarderingen: Louwers
75 procent van de line up heeft de voorbije drie jaar wel op Werchter gestaan lijkt me. Ik had Doechii en Justice wel erg graag op Werchter gehad dit jaar, maar verder zie ik vooral veel deja vu.
Ja, is meer som der delen. Kijkend naar die lineuppagina ben ik verbaasd hoeveel kwaliteit, ook echt onderaan, ze op een dag weten te proppen. Die eerste dag alleen al.

• Leuk
Waarderingen: phil
Ja, is meer som der delen. Kijkend naar die lineuppagina ben ik verbaasd hoeveel kwaliteit, ook echt onderaan, ze op een dag weten te proppen. Die eerste dag alleen al.
Tja als je 8 podia hebt, is er sws al meer kans op dingen naar ieders zin

Tja als je 8 podia hebt, is er sws al meer kans op dingen naar ieders zin

En de ironie van Pukkelpop blijft dat desondanks bijna de helft een ticket koopt om drie dagen in de Boiler en dance hall te bivakeren, ongeacht wat er staat. Dat verklaart ook waarom het instant uitverkoopt...het gaat niet om de affiche, maar de vibe. Niks mis mee, het is gewoon een totaal ander festival dan Werchter.

En de ironie van Pukkelpop blijft dat desondanks bijna de helft een ticket koopt om drie dagen in de Boiler en dance hall te bivakeren, ongeacht wat er staat. Dat verklaart ook waarom het instant uitverkoopt...het gaat niet om de affiche, maar de vibe. Niks mis mee, het is gewoon een totaal ander festival dan Werchter.
Klopt volledig, maar in de praktijk is dit een gigantisch pluspunt. De helft van de wei staat daar, dus bij alle goede muziek is het aangenaam vertoeven 🙃

Users who are viewing this thread