Rock Werchter 2025

Yungblud is gewoon een lijpe boeking imo. 1e x dat ik m live zag was notabene op werchter 2019: heerlijke energieke show, was aangenaam verrast! Parents, lowlife, breakdown en 21 century liability zijn goede nummers van m

Soms is ie wel te energiek live dat je t iets zat wordt. Als ie nu 1 of 2 nrz meer wat doseert is t voor mij helemaal top.

Maar goed ik snap mensen hier ook. Je koopt niet speciaal voor hem een ticket, al geef m es de kans voor subheadliner; kan best positief uitpakken!

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie en jules1994
Met Goose, Bolis, Soulwax en Rufus achter elkaar nochtans echt een top dansfeest dat klaar staat. Maar soit, het blijft een eeuwige discussie hier. Wie niet van dance of hedendaagse pop houdt zal het ongetwijfeld minder naar zijn zin hebben, maar ik kijk er alvast naar uit om dansend richting Olivia te gaan. Evenzeer als ik uitkijk om donderdag en vrijdag goed te moshen.
Goose - Soilwax - Rufus zal het hier worden en dan onze laatste pintjes drinken tijdens 2 many Dj's.

Die Bolis, heb het een aantal keren geprobeerd op Spotify maar het is niet mijn ding in het dansbare genre.

Goose - Soilwax - Rufus zal het hier worden en dan onze laatste pintjes drinken tijdens 2 many Dj's.

Die Bolis, heb het een aantal keren geprobeerd op Spotify maar het is niet mijn ding in het dansbare genre.
Op plaat vind ik hem ook niet echt overtuigend, maar live was het elke keer heel sterk. Zeker als je het nieuwere Soulwax werk kunt waarderen.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Joe
Op plaat vind ik hem ook niet echt overtuigend, maar live was het elke keer heel sterk. Zeker als je het nieuwere Soulwax werk kunt waarderen.
Vind het dan weer een van de beste Belgische platen van dat jaar. En ben vooral benieuwd naar zijn liveset.

Maar ja, clasht met Gracie hè verdomme. Heb het gevoel dat ik Bolis altijd door een of andere reden moet missen.

• Verdrietig
Waarderingen: swissepfan
Die zaterdag is ook gewoon een popdag. Raye, Damiano David, Goldband en nu Yungblud.. Trekt allemaal 't zelfde soort publiek. Rare dag sowieso als je ziet dat dan Fender moet headlinen waarmee ik denk de vreemde eend in de bijt is in dat rijtje.
Ik vond vooral KoL dat vreemde eendje. Het rijtje Jazz Brak - waarschijnlijk Tom Odell - Goldband - Damiano - Raye - Yungblud - Fender spreekt nu allemaal een bepaald publiek aan hè, qua leeftijd dan.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie en phil
Jazz Brak en Damiano toch een jonger publiek dan Raye en Sam, niet? Maar wel allemaal onder de 30-35 jaar qua doelgroep, dat geef ik je wel

• Leuk
Waarderingen: phil
Ondertussen heb je op zaterdag in de Barn Amenra, Bright Eyes, Elbow, Gibbons.... als je niet van pop houdt valt er op de andere podia een mooie route te maken.
Met Elbow en misschien Bright Eyes kan ik de overlap met fans van Fender nog zien. De rest totaal niet. Voor een dag waarop ze Fender op handen willen dragen, had ik qua programma die dag gewoon totaal anders ingedeeld. 't Is al pop op de main..

Ik vond vooral KoL dat vreemde eendje. Het rijtje Jazz Brak - waarschijnlijk Tom Odell - Goldband - Damiano - Raye - Yungblud - Fender spreekt nu allemaal een bepaald publiek aan hè, qua leeftijd dan.
Nah, KoL en Fender passen wel bij elkaar, vond ik. Bruggetje met Raye, toch ook nog een alternatief kantje, kon wel.. De rest daaronder, begrijp ik gewoon niet.

Iets als;
Bluai > Kaiser Chiefs > Tom Odell > Glass Animals > Raye > KoL > Fender

Vind ik bv. al totaal er anders uitzien en spreekt gewoon wel meer de doelgroep/fans van Fender aan. Qua leeftijd is het idd allemaal wel jong, zeker met Yungblud nu erbij.

Nah, KoL en Fender passen wel bij elkaar, vond ik. Bruggetje met Raye, toch ook nog een alternatief kantje, kon wel.. De rest daaronder, begrijp ik gewoon niet.

Iets als;
Bluai > Kaiser Chiefs > Tom Odell > Glass Animals > Raye > KoL > Fender

Vind ik bv. al totaal er anders uitzien en spreekt gewoon wel meer de doelgroep/fans van Fender aan. Qua leeftijd is het idd allemaal wel jong, zeker met Yungblud nu erbij.
Ja eens hoor, over dat mixen.

Maar met Fender kan je veel kanten uit. Spreekt een jonge doelgroep aan en stond de vorige keer ook tussen The 1975, Stormzy en Stromae.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Met Elbow en misschien Bright Eyes kan ik de overlap met fans van Fender nog zien. De rest totaal niet. Voor een dag waarop ze Fender op handen willen dragen, had ik qua programma die dag gewoon totaal anders ingedeeld. 't Is al pop op de main..
Ik zit in de doelgroep van Fender ( 25-30 jaar) en vind het eigenlijk in de breedte een betere dag als de zondag en vrijdag. Weinig echte knallers maar ik heb een vol spoorboekje voor die dag in tegenstellig tot zondag en vrijdag.

Had gehoopt dat Raye een plekje zou opschuiven. Dan had ik het rijtje Amenra - Beth Gibbons - Elbow - Raye - Sam Fender kunnen maken. Nu tussen Elbow en Sam dan Cymande of toch Yungblud gaan kijken. Maar ik moet ook zeggen dat ik de zaterdag geen slechte dag vind.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Ik zit in de doelgroep van Fender ( 25-30 jaar) en vind het eigenlijk in de breedte een betere dag als de zondag en vrijdag. Weinig echte knallers maar ik heb een vol spoorboekje voor die dag in tegenstellig tot zondag en vrijdag.
Vind die vrijdag dan weer een mooi rijtje met wet leg - weezer - warhaus - simple minds - green day

I am in the target group of Fender (25-30 years) and actually find it a better day in general than Sunday and Friday. Few real crackers but I have a full timetable for that day in contrast to Sunday and Friday.
What else are you seeing that day

At least KOL have confirmed they will play victorious fest so they will be in euro over the summer. That softens the blow a lot. I was not sure I made the right call buying tickets for that one but looks like a brilliant move now

Same, van 1998 hier, en helemaal akkoord met beter dan de zondag. Dan de vrijdag, hmmmm, moeilijk. Met gevestigde waarden als Weezer, Simple Minds en Green Day, maar ook nieuwe(re) bands zoals JV&B of pakweg een The Backseat Lovers zorgen voor een mooi uitgebalanceerde dag vindk!

vraagje: zijn parkingtickets voor bv the hive parking snel uitverkocht? moet je daar snel bij zijn? of kan je nog even wachten met aan te kopen als ze te koop komen?

Yes, vorig jaar hebben ze een hoop uit de verkoop gehaald omdat parkeerterreinen onbegaanbaar waren.
vraagje: zijn parkingtickets voor bv the hive parking snel uitverkocht? moet je daar snel bij zijn? of kan je nog even wachten met aan te kopen als ze te koop komen?

Users who are viewing this thread