Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Combiticket voor mijn vijfde keer Werchter is ook binnen. In tegenstelling tot het gros van jullie kijk ik het meest uit naar Sam Fender en Olivia Rodrigo. Die verjongingsslag zie ik wel zitten en overtuigde me om een ticket te kopen. Laatste keer was 2022, maar ik heb toen de headliners gemist. Niet mijn ding. Tevens benieuwd naar Fontaines D.C. (hebben me in 2022 overtuigd, ik ga nu als fan), Charles, RAYE, Gracie Abrams en Jacob Collier. Ik hoop Heilung ook voor het eerst mee te pakken. Veel zin in!
Heilung is echt een aanrader, wel benieuwd hoe het op een festival 'pakt'
Het mooie van die band op gewone concert momenten is dat ze echt de tijd nemen voor rituelen, dat zal nu wel iets anders zijn.
Heilung is echt een aanrader, wel benieuwd hoe het op een festival 'pakt'
Het mooie van die band op gewone concert momenten is dat ze echt de tijd nemen voor rituelen, dat zal nu wel iets anders zijn.
Heb ze enkele jaren geleden in een volle marquee gezien op graspop, en dat werkte wel. Denk zolang dat ze niet in open luchtof daglicht staan het wel zal werken.
Stiekem zo'n beetje mijn meest lastige clash. Ik denk dat het voor mij Heilung gaat worden. Geen idee of ik anders ooit nog de kans krijg die eens te zien...
En Deftones clasht dan weer met Iggy Pop. Ik wil Iggy eindelijk nog eens zien (nu misschien echt de laatste kans), maar Deftones nog nooit gezien. Iemand ervaring met die laatste? Doe ik domme dingen als ik dit skip en toch voor Iggy ga? Wel een beetje balen.
En Deftones clasht dan weer met Iggy Pop. Ik wil Iggy eindelijk nog eens zien (nu misschien echt de laatste kans), maar Deftones nog nooit gezien. Iemand ervaring met die laatste? Doe ik domme dingen als ik dit skip en toch voor Iggy ga? Wel een beetje balen.
Deftones heeft niet de beste live reputatie, en lijkt me niet dat die opeens gaan stoppen na dit jaar. Alleen is het natuurlijk niet een band die vaak op majors speelt, dus is het maar de vraag wanneer je weer zo'n kans krijgt. (Weet niet of je ervoor naar een metalfestival of een zaalshow voor zou gaan)
laatste 10 keren deftones in belgie
2001, 2003, 2006, 2007, 2009, 2010, 2010, 2013, 2017 en 2022
gok dat er wel nog eens een doorkomst zal komen van deftones
daardoor ga ik naar heilung (die in hiatus gaan voor onbepaalde duur) en nogmaals iggy (want in barn was dit vorige keer top)
Blijft een persoonlijke keuze. Iggy eigenlijk altijd goed en degelijk. Deftones was voorheen nogal 'ns wisselend, maar opnames van de recente shows in de VS zijn de beste die ik ooit van ze zag. Toffe visuals, Chino zeer goed bij stem en retestrak.
Op zich overlappen ze maar een kwartier toch? Of denk je dat de tent niet meer in komt bij Iggy? Zo niet heb je met Coheed & Cambria ook nog een heel tof alternatief. Ik twijfel ook om die nog mee te pakken, of dat ik voor een goeie plek vooraan bij LP ga.
Het is te lang geleden dat ik op RW was om het deftig te kunnen inschatten, maar... wat denken jullie: Zou ik na KoL op mijn gemak even naar toilet kunnen, biertje gaan halen en dan richting voorvak voor Sam Fender? Of zou het zelfs voor Sam Fender al vol staan op dat moment?
Op zich overlappen ze maar een kwartier toch? Of denk je dat de tent niet meer in komt bij Iggy? Zo niet heb je met Coheed & Cambria ook nog een heel tof alternatief. Ik twijfel ook om die nog mee te pakken, of dat ik voor een goeie plek vooraan bij LP ga.
Ja, ik ben bang dat die Barn wederom weer te klein is als ik Deftones meepik. Was er vorig jaar niet, misschien is het nu wel makkelijker in de Barn te komen. Vind nu metal echt geen tof genre, maar Deftones wel altijd leuk gevonden, al ben ik zeker geen kenner.
Voor mij valt dat blokkenschema best tegen dit jaar.
Het is te lang geleden dat ik op RW was om het deftig te kunnen inschatten, maar... wat denken jullie: Zou ik na KoL op mijn gemak even naar toilet kunnen, biertje gaan halen en dan richting voorvak voor Sam Fender? Of zou het zelfs voor Sam Fender al vol staan op dat moment?
Ja, ik ben bang dat die Barn wederom weer te klein is als ik Deftones meepik. Was er vorig jaar niet, misschien is het nu wel makkelijker in de Barn te komen. Vind nu metal echt geen tof genre, maar Deftones wel altijd leuk gevonden, al ben ik zeker geen kenner.
Voor mij valt dat blokkenschema best tegen dit jaar.
Sam is wel redelijk populair, maar rechterkant Main moet meestal wel lukken om buiten en terug erin te geraken. Wel niet persé in het voorste voorvak maar in het grotere, achtere voorvak absoluut.