Rock Werchter 2025

Op donderdag overlappen de enige twee namen die ik echt graag wil zien (Fontaines DC en London Grammar). Was te verwachten, maar blijft zonde. Is er al ergens een clashfinder te vinden die overeenkomt met het speelschema?

Ja maar wat Festirock zegt. Dit soort grappen haal je alleen uit als de act die je nog moet aankondigen een verrassende surprise-act is, of als je nog niemand geboekt hebt.

Acts als Tom Odell of Kaiserchiefs lijken me daarmee echt af te vallen.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Jammer van de korte set van Linkin Park, maar daardoor geen clash met Iggy Pop is dan weer positief.
Wel een clash tussen Iggy en Deftones. Denk dat ik toch echt eens voor Iggy ga (nu ik nog kan), maar dan mis ik Deftones wéér.

Wel een clash tussen Iggy en Deftones. Denk dat ik toch echt eens voor Iggy ga (nu ik nog kan), maar dan mis ik Deftones wéér.
Dat is ook mijn enige clash. Dit keer ga ik voor Deftones. Te lang niet gezien. Maar Iggy is altijd goed. Zijn Post Pop Depression show staat hoog in mijn live top 10

• Leuk
Waarderingen: mattman
Er worden gratis park & bikes parkings voorzien, met duidelijk bewegwijzerde fietsroute naar de gratis fietsenstalling op wandelafstand van het festivalterrein. De info hierover zal dichter bij het festival op de website komen. Welke je best neemt, hangt dan vooral af van waar je komt. Vanuit jouw richting gok ik dat dit wellicht de beste optie is. Bij het wegrijden hebben we nog nooit lang moeten aanschuiven, altijd vlot weggeraakt.
Ik wist niet dat er park & bike parkings waren. Top!

Dank voor je reactie en aan de anderen die me van antwoord hebben voorzien.

Damiano David krijgt 1h15 trouwens ... Zelfs al komt er nog een album tegen dan, die set zal vol Maneskin-nummers zitten dan?

Jazz Brak - Bright Eyes - Amenra - Faye Webster - Beth Gibbons - RAYE - Cymande - Wisp - Maribou State - Sam Fender

Mooi dagje hoor.

Verder: Als je Fontaines DC ziet, mis je én Ezra Collective én London Grammar.

Ik ga na RAYE nog wel een klein uurtje Elbow mee proberen te pakken.

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread