Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb ze denk ik ondertussen een keertje of 5-6 gezien en hebben me nooit echt teleurgesteld.
Hebben enkele echt goeie nummers en staan er muzikaal altijd.
Spannend ? Goh nee misschien niet echt meer, maar 1,5u kwaliteit : zeker wel.
Ik vind dit een mooie toevoeging, mocht ik gaan zou ik er content mee zijn. De recensies van hun recente liveshows zijn beter dan wat zij in het verleden neerzette. En dan nog een bak hits erbij. Prima om 1,5 uur mee te vertoeven bij de main.
Die zaterdagavond had voor mij echt nog wel iets nodig, hopelijk maakt het tijdschema het mogelijk om het trio Elbow, Kings Of Leon en Fender in zijn geheel mee te pikken.
Die zaterdagavond had voor mij echt nog wel iets nodig, hopelijk maakt het tijdschema het mogelijk om het trio Elbow, Kings Of Leon en Fender in zijn geheel mee te pikken.
Ik ga niet naar werchter maar mooie stunt van de organisatie. Hoewel ik het altijd zonde heb gevonden dat deze band de headliner status heeft gekregen. Vaak worden ze als saai beschouwd, maar dat heeft vooral met het verwachtingspatroon te maken van een hoofdact. Terwijl KoL prachtige muziek maakt en live heel strak speelt.
nog niemand opgevallen?
Ook jasmine.4.t is nieuw op de affiche. Zij vult de spot in die vrijkwam na de annulatie van GEL. De band is gesplit en zal niet meer optreden.
edit: wel dus, maar dat was mij niet opgevallen
Aan de reacties te zien waren de tickets blijkbaar te duur, dat wil waarschijnlijk zeggen dat er te weinig tickets werden verkocht en dat de cancel vooral daar aan ligt
In 2022 had je met Royal Blood 70 min en The Killers/RHCP 90 minuten en alsnog 7 bands op de Main. Zal nog wel iets komen bij de timetable denk ik dan?
Ben toch ook wel benieuwd naar het hele verhaal rondom Franz Ferdinand, daar lijkt ook een soort 'transfer' te zijn geweest toen ze opeens op dat Franse festival opdoken. Misschien dat daar ook ergens een verband zit met het later toevoegen van KoL.
In 2022 had je met Royal Blood 70 min en The Killers/RHCP 90 minuten en alsnog 7 bands op de Main. Zal nog wel iets komen bij de timetable denk ik dan?