Rock Werchter 2025

Met de hervorming op komst begrijp ik wel dat die drie oude vrouwen nog eens een keer langs de grote kassa willen passeren om hun brugpensioen te kunnen aanvullen, maar wie denkt dat er ook maar iemand die op Werchter zou willen, heeft te lang aan de Northwest Walls vertoefd.

De enige reden dat die ticketverkoop zo hard gaat, is omdat nostalgie momenteel hard gaat bij dertigplussers en een heleboel Lindsay's en Tamara's for old times sake nog eens los willen gaan op de nummers van Parels. Eerst twee dure witte wijn kappen in de lobby van het Sportpaleis om een half uur later te schreeuwen hoe verliefd ze zijn op Leonardo Dicaprio die ironisch genoeg anno 2025 enkel nog interesse heeft in hun dochters.

Met de hervorming op komst begrijp ik wel dat die drie oude vrouwen nog eens een keer langs de grote kassa willen passeren om hun brugpensioen te kunnen aanvullen, maar wie denkt dat er ook maar iemand die op Werchter zou willen, heeft te lang aan de Northwest Walls vertoefd.

De enige reden dat die ticketverkoop zo hard gaat, is omdat nostalgie momenteel hard gaat bij dertigplussers en een heleboel Lindsay's en Tamara's for old times sake nog eens los willen gaan op de nummers van Parels. Eerst twee dure witte wijn kappen in de lobby van het Sportpaleis om een half uur later te schreeuwen hoe verliefd ze zijn op Leonardo Dicaprio die ironisch genoeg anno 2025 enkel nog interesse heeft in hun dochters.
Ja, gewoon weer een zoveelste slimme nostalgierush van ome Verhulst in de lijn van Ketnet Throwback Thursday, MC Spaghetti en Cleymans Zingt Spring.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Met al een Sportpaleis of acht (en er zullen er nog wel enkele volgen) uitverkocht gewoon weer goed gedaan.

Natuurlijk niets voor Werchter, zijn we het allemaal over eens, maar er is niets mis met een avondje nostalgie voor zij die dat willen.

Wat een serieuze minachting. Ze doen het toch maar, 11 sportpaleizen uitverkopen. En nee, ik ben daar absoluut niet geïnteresseerd in, maar het is eigenlijk wel funny uw commentaar. Als een sum41 of blink komt, staan mss wel diezelfde 30 jarigen er ook for old times sake. En ik zou weleens de overlap willen zien van zij die tickets hebben gekocht voor linkin park en nu voor k3. Je zou er nog van verschieten😉

Wat een serieuze minachting. Ze doen het toch maar, 11 sportpaleizen uitverkopen. En nee, ik ben daar absoluut niet geïnteresseerd in, maar het is eigenlijk wel funny uw commentaar
Hij heeft gewoon gelijk. Nostalgie verkoopt. Erbij zijn om te zeggen dat je erbij was.

En dat is inderdaad bij Sum, of Blink niet anders.

• Leuk
Waarderingen: koolket en ChrisV
Hij heeft gewoon gelijk. Nostalgie verkoopt. Erbij zijn om te zeggen dat je erbij was.

Jip en zet k3 op werchter in de namiddag eender waar en het staat stampende vol. Zullen ze dat ooit doen, hoogstwaarschijnlijk niet, maar goed, als ze het verkopen als verrassingsact zal het toch een groot feest zijn.

Jip en zet k3 op werchter in de namiddag eender waar en het staat stampende vol. Zullen ze dat ooit doen, hoogstwaarschijnlijk niet, maar goed, als ze het verkopen als verrassingsact zal het toch een groot feest zijn.
Wie weet ooit wanneer Werchter een familiedag organiseert zoals Suikerrock of de Lokerse.

Ik pleit zo voor de Bloodhound Gang volgend jaar. Ze zouden weer 'actief' gaan worden en had ze vanwege dat al als duveltje uit een doosje genoteerd voor Werchter dit jaar als wens. Als Avril kan , dan zij ook.

Zo zijn er talloze acts waar de jeugd van die tijd, de nu 30-40+-'ers echt nog wel warm van worden.

... die drie oude vrouwen ... nog eens een keer langs de grote kassa ... brugpensioen ... Lindsay's en Tamara's ... eerst twee dure witte wijn kappen in de lobby ...

Inderdaad, nostalgie verkoopt, maar waarom daar dergelijke uitspraken bij moeten (als het niet gaat om een groep die in de smaak valt), is mij toch een raadsel.

... die drie oude vrouwen ... nog eens een keer langs de grote kassa ... brugpensioen ... Lindsay's en Tamara's ... eerst twee dure witte wijn kappen in de lobby ...

Inderdaad, nostalgie verkoopt, maar waarom daar dergelijke uitspraken bij moeten (als het niet gaat om een groep die in de smaak valt), is mij toch een raadsel.
Omdat we nog steeds in een democratie wonen en we vrij meningsuiting hebben maar bon soit... In Amerika en Rusland mag men geen mening hebben dus wat is het beste?

• Thinking
Waarderingen: iPopz_Butaye
Omdat we nog steeds in een democratie wonen en we vrij meningsuiting hebben maar bon soit... In Amerika en Rusland mag men geen mening hebben dus wat is het beste?
Het is uiteraard niet verboden. Maar het is wel gewoon ordinair keihard afzeiken om je anti-K3 standpunt kracht proberen bij te zetten. Maar gelukkig mag je in een democratie iemand op zijn onfatsoen wijzen 🎉

• Geweldig
Waarderingen: iPopz_Butaye

Users who are viewing this thread