Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, ik zag het. Nieuwe album is wel oké, maar hoe ontgoocheld ga ik zijn door hun performance van de oude hits? Want ze missen orginele zanger hé, geloof ik? Die is vermist dacht ik
Ja, ik zag het. Nieuwe album is wel oké, maar hoe ontgoocheld ga ik zijn door hun performance van de oude hits? Want ze missen orginele zanger hé, geloof ik? Die is vermist dacht ik
Het zijn nog steeds de drie originele leden bij de Manic Street Preachers. Het vierde originele lid, Richey Edwards, is inderdaad sedert 1995 vermist. Richey speelde rhythm guitar, het is hoofdzanger James Dean Bradfield die lead guitar speelt.
Hun performance is nog steeds steengoed, deze groep staat live als een huis.
Goed geregeld daar. Op deze manier valt het toch ook niet meer op dat het er in oktober niet zo goed uit zag voor de Lokerse om een deftige line up bij elkaar te krijgen.
Edit: en 1 dag komt er nog een klepper bij in elk geval, gaat wel minder enthousiasme teweeg brengen hier
Goed geregeld daar. Op deze manier valt het toch ook niet meer op dat het er in oktober niet zo goed uit zag voor de Lokerse om een deftige line up bij elkaar te krijgen.
Ja, eigenlijk al een paar jaar wel een stevige lineup daar in Lokeren. Tot nu toe wel nog geen Vlaamse dag trouwens, ook opvallend.
Wel veel oudgedienden natuurlijk. Soulwax ook niet meer zo speciaal na ze vorig jaar al 2 keer te zien, maar Pet Shop Boys is echt wel een derde adem bezig heb ik de indruk.
Edit: en 1 dag komt er nog een klepper bij in elk geval, gaat wel minder enthousiasme teweeg brengen hier
Akkoord, maar bijvoorbeeld The Breeders, Pretenders, The Cat Empire, Simple Plan ... stonden er vorig jaar ook en zijn ook niet meer 'relevant'. Maar niet erg hoor, zulke bands mogen er ook tussen staan.