Rock Werchter 2025

Ennnnn in 2022 voor Pearl Jam, dat was gewoon perfect. The Barn is veel te klein voor ze, dat zijn coheadliners of grote subbers.
Zo ook voor Sam Fender passen ze als gegoten. Ze zijn elk jaar wel in de buurt, klopt. Maar daarmee hebben ze volgens mij alleen maar meer volgers gekregen. Een veilige boeking die door de gemiddelde Werchter-ganger prima ontvangen wordt lijkt me.
In het donker is het mooier, maar dat kunnen we van elke act zeggen. Het zou voor mij de zaterdag voorzien van een enorme kwaliteits-boost.

Andere namen ook zeker welkom, maar in die grootte zou ik er erg blij mee zijn! Of Jack White, of London Grammer. én én én zou de kers op de taart zijn.
De mooiste keer TWOD was het laatste in het Sportpaleis. Maar ook enkele jaren terug op PkP met Dua Lipa, TWOD en Arcade Fire. Pure magie die show toen voor mij. Een grap van jimmywe of niet, hopelijk komt deze grap uit in waarheid.

Ik heb Silverstein hier eerder al eens geopperd, zojuist het nieuwe album een luisterbeurt gegeven en die is echt heel sterk! Ik zou het een hele mooie toevoeging vinden, al zie ik het ook nog wel als 1 van de ontbrekende namen op Graspop.

Even een update hoe mijn RW er tot des ver uit ziet.

Must - benieuwd - meepikken die handel

Donderdag:
Linkin Park - Deftones - Fontaines D.C. - De La Soul - Amyl And The Sniffers - Nia Archives - English Teacher - Lambrini Girls

Vrijdag:
Green Day - Simple Minds - Girl In Red - Weezer - Underworld - Wet Leg - Warhaus - Sylvie Kreusch - Arsenal - Lola Young - The Backseat Lovers - Boston Manor

Zaterdag:
Sam Fender - Maribou State - Elbow - Amenra - Blanco White

Zondag:
Olivia Rodrigo - Rufus Dü Sol - Goose - Wunderhorse - Somebody's Child

Als er leuke toevoegingen zijn, shoot!

• Leuk
Waarderingen: roluf, Louwers en phil
Judging by the dates the last 2 full lineups were announced we should really expect it this Friday however…. Not sure this year has done anything normally

• Leuk
Waarderingen: WardAgain
.

Lijkt me eerder een losstaand iets, niet zozeer een festival.
Lijkt me ook niet evident die plaats meerdere dagen vast te zetten.
Het Neil Young concert wordt georganiseerd in het kader van Brussels Palace Open Air, een nieuw zomerevenement in het stadscentrum. Andere artiesten worden binnenkort aangekondigd, zeggen de organisatoren.

Wat niet betekent dat dit aaneensluitende dagen moeten zijn.
Af en toe sluiten ze het Paleizenplein wel eens af, zoals voor Iris en Brussels Summer Festival destijds. Dus waarschijnlijk een paar concertdagen deze zomer.

Af en toe sluiten ze het Paleizenplein wel eens af, zoals voor Iris en Brussels Summer Festival destijds. Dus waarschijnlijk een paar concertdagen deze zomer.

Vorige zomer was er bv op 15 augustus een dance festival. Gebeurt dus regelmatig.

ik denk dat ze de spreekwoordelijke mosterd gaan halen zijn bij ROYAL PARK LIVE, waar op diverse zomeravonden steeds een topartiest of band komt optreden voor een 5.000 bezoekers in het mooie decor van Paleis Soestdijk te Nederland.

het mooie decor van Paleis Soestdijk te Nederland.
Van wat ik zie op de foto's, lijkt Soestdijk inderdaad wel mooi en feeëriek.

Paleizenplein in Brussel, toen ik er geweest ben voor concerten: nou, niet echt. Eerder grauw, lang en smal, chaotisch.
Deden er ook niks aan om dat paleis wat mooi te verlichten ofzo.

Users who are viewing this thread