Rock Werchter 2025

So who do we think we’ll get from Mad Cool?

Already have Olivia Rodrigo, Noah Khan, Gracie Abram’s, Iggy Pop, Girl in Red, Mark Ambon (plus Weezer). Normally 15-20 crossover isn’t there?!

Met het uitblijven van namen voor Live is live groeit ook de kans dat Alanis Morissette toch zondag op RW komt. Ze gaat daarna in ieder geval langs de Spaanse festivals.

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: vanNelle_Monae en ChrisV
Niks nieuws onder de zon voor Mad Cool. Die hebben wel nog wat links en rechts door Live Nation. Dat helpt.

En correct over KOL, zo blijven we bezig. Blijven zich zo headliner vinden.

Gebeurd dat vaker met namen van zulke grote dan?
In 2018 kwam zijn europese tour half januari. 2 dagen na de zaalshows kwam de aankondiging van de festival shows.
Toen als solo aankondiging en een dag later een pakketje. (Eerder die week ook London Grammar los aangekondigd, zelfde stramien deze keer? 👀)

Zou A Day To Remember een optie zijn voor Werchter? Ik zie in ieder geval een aantal festivals in hun tour agenda t/m eind juni en daarna leeg.

Ik zie Jack White daar staan. KOL had je al aangekondigd als je ze had.
Jack White - Sam Fender lijkt me ook geen goedverkopende combo. Ondanks Pearl Jam na was het vorige keer ook erg kalm om de weide.

Ik zie Jack White wel komen. Maar de spot voor Oscar zie ik ingevuld worden door Oscar.

Foster The People, Justice, The Wombats, Circa Waves ... Mogen wel wat namen doorkomen.

KoL kunnen eventueel naar Live /s Live?

Persoonlijk zou ik het straf vinden dat KOL drie dagen achter elkaar als headliner speelt:
vrijdag 27 juni in Zwitserland (al bevestigd)
zaterdag 28 juni in Antwerp (Live is Live): enigste theoretische optie
zondag 29 juni in Cardiff (al bevestigd).
Zeker is dat Dour, Lokerse Feesten of Suikerrock onmogelijk zullen zijn voor KOL. Van 18 Juli tot 15 Augustus zitten ze terug in de Verenigde Staten.
Rock Werchter zonder headliner te zijn, is nog mogelijk.

With Mad Cool changing their festival to 3 days I guess that’s pretty much their whole lineup, maybe only missing about 10 or so acts the whole weekend. Think it’s likely they’re still missing a headliner too with Olivia, KOL + 1 and Noah, Gracie and Alanis as subs

Ik hoop in elk geval op Kings of Leon. Co-headlinerschap met Sam Fender kan. Maar ik vrees dat Kings of Leon in die situatie afsluiter zou willen zijn?
Ik denk dat Sam dat zelf het ook niet erg had gevonden om co te zijn bij KOL aangezien hij bij veel andere festivals ook geen headliner is. Denk dat we KOL wel kunnen afschrijven.

Users who are viewing this thread