Rock Werchter 2025

Lockers huren, aha we zijn er! Maar hoe was dit vorige editie? Kon je huren voor volledig weekend en was hij continu te openen/sluiten? Of was het bv. huren per beurt dat hij op slot was? En enig idee van de prijs vorige keer? Dan doe ik dit maal twee in de prijsprojectie voor dit jaar, blijkbaar is dat maar normaal tegenwoordig :ROFLMAO:
per dag en per gehele festival
zoals het aan de weide ook is voorzien

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Ik las wel dat ze deze dagelijks zouden ledigen, klopt dit? En zijn/waren er ook lockers op The Hive Resort, heb je daar weet van?
Ik kan mij niet herinneren dat je de lockers op Hive Resort per dag kan huren, voor een weekend is dat 47 euro. De lockers zijn ook 24/24 toegankelijk.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Vraagje voor mensen die al op The Hive Resort hebben gezeten. Als je het ontbijt er bij neemt (wat dus nu er automatisch bij zit), dan krijg je toch tenminste ook koffie mag ik hopen?
Wil niet in plaats van 500 euro, 1000 euro betalen om dan nog te moeten betalen voor een koffie.
Koffie zat er bij ja, niet van dat Costa kraampje, maar gewoon 'normale' koffie in de ontbijtzaal. Overigens was het ontbijt wel gewoon echt goed die keer dat ik het genomen had, maar vind het deze prijzen niet waard. Doe dan maar een koude knakworst en een blik bier om de dag mee te beginnen.

Kan iemand me even bevestigen dat er op The Hive Resort ook oplaadpunten voor gsm etc zijn, of is dit enkel voorzien op het festivalterrein zelf? Wel een belangrijke... 😅
Snap dit nooit zo, je kan toch een goeie powerbank meenemen van thuis? Ik heb m'n telefoon nog nooit in m'n festivalleven naar zo'n oplaadpunt gebracht.

• Leuk
Waarderingen: napril69, Paddy en DirkG
Snap dit nooit zo, je kan toch een goeie powerbank meenemen van thuis? Ik heb m'n telefoon nog nooit in m'n festivalleven naar zo'n oplaadpunt gebracht.
Hahaha Same! Ik heb nog liever twee dikke powerbanks in m'n tas dan dat ik moet stil staan om m'n telefoon op te laden. Laatst zo'n Ankr (?) gehaald bij de media markt. Die gaat echt lang mee.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: DirkG
Vraagje voor mensen die al op The Hive Resort hebben gezeten. Als je het ontbijt er bij neemt (wat dus nu er automatisch bij zit), dan krijg je toch tenminste ook koffie mag ik hopen?
Wil niet in plaats van 500 euro, 1000 euro betalen om dan nog te moeten betalen voor een koffie.
Dit jaar was het met een voucher van 114 € (28 per dag) per persoon. Daarvoor kan je dus 4 dagen naar een buffet en is het eigenlijk een all-you-can-eat-and-drink. Het was wel zo dat je best niet te laat ging eten, na 11u waren sommige zaken uitgeput en had je dus toch wel minder keuze, maar drank koffie / melk / verschillende fruitsappen waren er eigenlijk altijd in overvloed.

• Leuk
Waarderingen: reaper en zlm0
Dit jaar was het met een voucher van 114 € (28 per dag) per persoon. Daarvoor kan je dus 4 dagen naar een buffet en is het eigenlijk een all-you-can-eat-and-drink. Het was wel zo dat je best niet te laat ging eten, na 11u waren sommige zaken uitgeput en had je dus toch wel minder keuze, maar drank koffie / melk / verschillende fruitsappen waren er eigenlijk altijd in overvloed.
was in 2023 ook zo. maar ik denk toen 100€
eigenlijk nog het beste prijs kwaliteit dat ik daar in jaren heb uitgegeven.

zorgde voor veel minder uitgaven op de weide zelf

Ik zorg voor genoeg te snack in m'n tent . Dan rond 12:00 een dikke kop tomatensoep en een smoske op de route dan heb je echt een hele tijd genoeg. Elke dag bij aanvang met een volle buik het terrein op! Deze jongen mist geen kwartier op de wei ;)
Lol Ja die smoskes zijn wel echt dik. Plus het eten wordt elk jaar duurder.

was in 2023 ook zo. maar ik denk toen 100€
eigenlijk nog het beste prijs kwaliteit dat ik daar in jaren heb uitgegeven.

zorgde voor veel minder uitgaven op de weide zelf
Naar Werchter normen is dat buffet altijd een goede deal. Je kan vrijwel alles van dat buffet in die winkel ernaast ook afrekenen met bonnen en dan zit je toch wel heel snel aan die 28 euro. Het is wel alleen voor mensen met een gezonde eetlust 's morgens want je ziet aan dat buffet ook gewoon mensen die 1 koffie en 1 koffiekoek nemen dan is het natuurlijk wel heel duur

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Ik vind dat een geweldig iets. AL die lokale verenigingen/uitbaters die daar langs de kant staan. Ook snachts nog dikke gezelligheid daar met alle festivalgangers. Ik geef daar graag mijn lunch-geld uit. En een nachtelijke snack is ook niet verkeerd langs de baan daar.

• Leuk
Waarderingen: SvenH23 en musicislife
En wat dan nog met die 50 cent per dag? Want ik zit op een verschil van 2 euro (28*4 = 112, niet 114)

Ik zorg voor genoeg te snacken in m'n tent . Dan rond 12:00 een dikke kop tomatensoep en een smoske op de route dan heb je echt een hele tijd genoeg. Elke dag bij aanvang met een volle buik het terrein op! Deze jongen mist geen kwartier op de wei ;)
Waar kun je dat smoske halen? We haalden altijd vlakbij de ingang van A1, maar die is er sinds 2 jaar niet meer.

Waar kun je dat smoske halen? We haalden altijd vlakbij de ingang van A1, maar die is er sinds 2 jaar niet meer.
Phoeee, goeie vraag. Ik ken de naam niet van de tent. Maar volgens mij zijn er wel een paar hoor. met van die bankjes op de vlonder. Volgens mij vlakbij camping A1 ook hoor. (daar waar die opblaas-koe bbq en asian curry dingen ook staan volgens mij)

Users who are viewing this thread