Rock Werchter 2025

Het zou mij echt verbazen mochten ze Iggy in 3 jaar 2 keer dezelfde spot geven, maar alles kan natuurlijk.
Het is RW natuurlijk. Kiwanuka kreeg in 2022 en 2024 ook exact dezelfde spot. Ik kan me alleen niet voorstellen dat we nog geen Barn namen hebben voor de donderdag, en Iggy op die plek was een groot succes. Vond 'm op de main in 2016 ook niet écht omverblazen.

Laat ons zeggen dat ik erop hoop, heb toen Iggy in de Barn gemist (Stormzy was erg tof), maar nu een herkansing tijdens LP (die ik toch sowieso skip) lijkt me ideaal.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Het is RW natuurlijk. Kiwanuka kreeg in 2022 en 2024 ook exact dezelfde spot. Ik kan me alleen niet voorstellen dat we nog geen Barn namen hebben voor de donderdag, en Iggy op die plek was en groot succes.

Laat ons zeggen dat ik erop hoop, heb toen Iggy in de Barn gemist (Stormzy was erg tof), maar nu een herkansing tijdens LP (die ik toch sowieso skip) lijkt me ideaal.
Ik hoop er dan weer niet op. Dat gaat dan gelijk mijn allergrootste festivalclash ooit opleveren😖

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Ben alleen blij met Iggy Pop bij deze drop, beetje een teleurstellende drop. Hopelijk komt er binnenkort nog nieuwe dingen bij, en hopen dat Franz Ferdinand en Weezer kloppen, want dat zijn prachtige namen.

Ben alleen blij met Iggy Pop bij deze drop, beetje een teleurstellende drop. Hopelijk komt er binnenkort nog nieuwe dingen bij, en hopen dat Franz Ferdinand en Weezer kloppen, want dat zijn prachtige namen.
Franz Ferdinand staat er dus! RW post poster met die naam erop

• Leuk
Waarderingen: MeesPos
Het is RW natuurlijk. Kiwanuka kreeg in 2022 en 2024 ook exact dezelfde spot. Ik kan me alleen niet voorstellen dat we nog geen Barn namen hebben voor de donderdag, en Iggy op die plek was een groot succes. Vond 'm op de main in 2016 ook niet écht omverblazen.

Mattman die het een bericht niet heeft over dat bij niet naar LP wil

Impossible.......

Mattman die het een bericht niet heeft over dat bij niet naar LP wil

Impossible.......
Jeetje, dit is toch gewoon een positief bericht, over dat ik Iggy graag wil zien en dat me dat op die plek goed uitkomt, omdat ik hoop op een fijne naam als laatste in die Barn. De teentjes worden wel heel lang hoor zo.

Anyway: fijne drop, alweer.

Ook niet mega overtuigd door deze drop. Eigenlijk alleen echt blij met Deftones en Underworld, en die toch ook al beiden gezien. Amenra vorige keer in de Barn gezien, leuk voor een keer. Iggy Pop was fenomenaal, maar om dat dan 2 jaar later nóg een keer te doen of hem zien verzuipen verdag op de Main is het toch ook niet echt. Maribou State klinkt na het eerste inluisteren ook niet heel erg boeiend, GOOSE nog niet gehad. Weezer en Franz Ferdinand leuk om mee te pakken, maar toch ook niet meer ondersteboven van.

Jeetje, dit is toch gewoon een positief bericht, over dat ik Iggy graag wil zien en dat me dat op die plek goed uitkomt, omdat ik hoop op een fijne naam als laatste in die Barn. De teentjes worden wel heel lang hoor zo.

Anyway: fijne drop, alweer.
Rustig maar, kleine sneer op zn tijd moet kunnen toch? Snap je beredenering wel maar ik hoop dat van harte van niet, LP voor mij een nobrainer

Mark Ambon naar NOS Alive.

Ik heb werkelijk nog nooit van 'm gehoord, maar staat hier op het hoofdpodium (!) en ook op Pinkpop staat deze kerel hoog op de lineup. Misschien iets voor een van de 2 popdagen van RW...

De Jacob Collier van 2025 vrees ik

Ik hoop dat ze 'm op RW op die lage plek zetten ja.
Conversatie van Matt en Jimmy van een weekje geleden. Worden ze toch maar verwend met zowel Mark Ambor als Jacob Collier.

Users who are viewing this thread