Rock Werchter 2025

zou het kunnen dat er nog een grote naam op donderdag komt? Want meestal liggen headliners toch al jaar vast. Linkin park is nog maar van september terug samen. Of weet herman dit al van veel langer te voren. is gewoon iets wat ik me afvraag... .

• Leuk
Waarderingen: TNFke
Vaak redelijk wat overlap tussen beide. Bloc Party, Franz Ferdinand, TLDP, Blossoms, Wunderhorse, Cmat, Fat Dog, Gurriers, ... Zou allemaal zomaar kunnen.
The Big Moon, Only The Poets, Corella, Sports Team en zelfs Natasha Beddingfield mogen van mij ook doorkomen! Kan je altijd wel wat mee (en als Legacy-act is NB ook wel geschikt)

Only The Poets 7 Mei een zaalshow maar zie ze wel nog naar Werchter komen for some reason.
Vorig jaar mainstage van Pukkelpop geopend, dit jaar op de main van Crammerock dus RW zou zeker passen bij hun en zeker qua genre. Lokerse Feesten lijkt mij ook nog een optie.

Ik denk dat ze in de buurt van de Bevegemse Vijvers van Zottegem toch een klein beetje stress mogen hebben.
Van mij mogen ze doorkomen naar Rock Zottegem, hoor. Gewoon niet naar Rock Werchter. Doe maar op Rock Zottegem de vrijdag BEP en de zaterdag Sting. Helemaal tevreden dan 👌

zou het kunnen dat er nog een grote naam op donderdag komt? Want meestal liggen headliners toch al jaar vast. Linkin park is nog maar van september terug samen. Of weet herman dit al van veel langer te voren. is gewoon iets wat ik me afvraag... .
Die zullen dat al langer hebben geweten, de eerste geruchten van een comeback waren er al van eind 2023.

• Leuk
Waarderingen: Sdg
Die zullen dat al langer hebben geweten, de eerste geruchten van een comeback waren er al van eind 2023.
Wees maar zeker. Net zoals ze ook al langer wisten dat Oasis een comeback zou maken en tevens in 2025 nog niet beschikbaar zou zijn voor festivals/optredens op het vasteland.

Bloc Party deed 5 jaar geleden al eens een Silent Alarm set op Cactus...

Hoe hard geef je eigenlijk toe dat je band vergane glorie is en de nood heeft om op nostalgie te boeren als je 15 jaar én 20 jaar na een album daar een tour rond doet. Best triest.
Ik heb ze daartussen gezien met een tour rondom een nieuw album. Ik snap wel dat ze met Silent Alarm blijven touren. Meine gute.

Users who are viewing this thread