Rock Werchter 2025

Lana is tegenwoordig één van de meest gestreamde artiesten wereldwijd hé, staat hier zelfs op 3, voor Billie Eilish, The Weeknd, One Direction etc... Ik geloof nooit dat het nog mogelijk is om Lana niet als absolute top of the bill te boeken.

Ja Lana is groot maar dat lijstje is een beetje dubieus, met ook Ati242 in de top 10. Dit is denk ik een betere actuele graadmeter, een combi van alle grote streamingplatforms. Alles Kendrick dat de klok slaat nu, maar ook Linkin Park dus huge.

Ik denk dat Lana de oversteek niet gaat maken. En als ze dat wel doet, zal het waarschijnlijk eerder ook een losse show zijn dan een echt festival.

• Leuk
Waarderingen: slyke
QOTSA lijkt zichzelf te hebben bevestigd voor pukkelpop.

Guns ‘n Roses gaat ook touren. Benieuwd waar ze die nog gaan zetten.

Iedereen is altijd zo negatief over hun laatste passage in Graspop. Ik vond dat muzikaal wel top toen.
bwa, zelfs Slash speelde veel fouten. Ik ken er weinig van, maar hoorde het zelfs. En dan mag het muzikaal nog zo goed zijn, als de zang kattevals is, maakt dat niet veel uit. Maar bon, ze gaan er niet staan, is geen plaats voor

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Laat Slash maar met Myles Kennedy & The Conspirators komen!
Ik zou liever Alter Bridge in zijn geheel eens de passage langs Werchter zien maken. Die band verdient in mijn ogen wat meer bekendheid bij het grote publiek en zou een sterke rock headliner kunnen zijn voor menig festival.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Ik zou liever Alter Bridge in zijn geheel eens de passage langs Werchter zien maken. Die band verdient in mijn ogen wat meer bekendheid bij het grote publiek en zou een sterke rock headliner kunnen zijn voor menig festival.
Nog zo'n mooi voorbeeld is All Them Witches (GMM24). Maar misschien is die muziek niet echt geschikt voor het grote publiek. (bijna TikTok-publiek getypt...)

Nog zo'n mooi voorbeeld is All Them Witches (GMM24). Maar misschien is die muziek niet echt geschikt voor het grote publiek. (bijna TikTok-publiek getypt...)
All Them Witches en Alter Bridge lijken me zeker wel geschikt voor Werchter. Als While She Sleeps en Parkway Drive er kunnen staan moeten die eerste 2 ook wel kunnen!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread