Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
bwa, zelfs Slash speelde veel fouten. Ik ken er weinig van, maar hoorde het zelfs. En dan mag het muzikaal nog zo goed zijn, als de zang kattevals is, maakt dat niet veel uit. Maar bon, ze gaan er niet staan, is geen plaats voor
Ik zou liever Alter Bridge in zijn geheel eens de passage langs Werchter zien maken. Die band verdient in mijn ogen wat meer bekendheid bij het grote publiek en zou een sterke rock headliner kunnen zijn voor menig festival.
Ik zou liever Alter Bridge in zijn geheel eens de passage langs Werchter zien maken. Die band verdient in mijn ogen wat meer bekendheid bij het grote publiek en zou een sterke rock headliner kunnen zijn voor menig festival.
Nog zo'n mooi voorbeeld is All Them Witches (GMM24). Maar misschien is die muziek niet echt geschikt voor het grote publiek. (bijna TikTok-publiek getypt...)
Nog zo'n mooi voorbeeld is All Them Witches (GMM24). Maar misschien is die muziek niet echt geschikt voor het grote publiek. (bijna TikTok-publiek getypt...)
All Them Witches en Alter Bridge lijken me zeker wel geschikt voor Werchter. Als While She Sleeps en Parkway Drive er kunnen staan moeten die eerste 2 ook wel kunnen!
In de radiospot van Rock Werchter worden, buiten de vier afsluiters, Fontaines DC, Raye en Noah Kahan vernoemd. Simple Minds niet. Voor wat het waard is.