Rock Werchter 2025

In de radiospot van Rock Werchter worden, buiten de vier afsluiters, Fontaines DC, Raye en Noah Kahan vernoemd. Simple Minds niet. Voor wat het waard is.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Black Eyed Peas en Dj Snake aangekondigd voor beauregard in frankrijk, maar zie Black Eyed Peas eerder op Werchter Boutique staan

Bijlagen

• Screenshot_20241125_180227_Instagram.jpg
    Screenshot_20241125_180227_Instagram.jpg
    294,3 KB · Weergaven: 12
  • Verdrietig
Waarderingen: frank foert
Persoonlijk zou ik heel graag eens Racoon willen horen op een festival. Maar misschien niet de juiste muziek en publiek voor Werchter? Ik zou er in ieder geval met plezier naartoe gaan.

Persoonlijk zou ik heel graag eens Racoon willen horen op een festival. Maar misschien niet de juiste muziek en publiek voor Werchter? Ik zou er in ieder geval met plezier naartoe gaan.
200.gif

• Haha
Waarderingen: TBK
Danny Vera, die heb ik leren kennen, omdat ik naar IDLES wilde zien op de stream van Pinkpop en hij dik over tijd ging. Klonk als de Metejoor/ Niels Destadsbader van Nederland en iets wat ik dus echt niet op RW zou verwachten.
Laat ze maar met Tramhaus komen uit Nederland dan!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik onderschrijf de positieve reacties voor Noah Kahan niet. Zaterdag een kans gegeven, maar niks memorabels. De beste man doet niks fout, maar ook niks goed naar mijn smaak. Ach, nog 99 andere namen die me (mogelijks) wel aanspreken. Mij hoor je (nog) niet klagen 😅
Ook mijn gevoel. Allemaal leuk en niets fout mee. Maar als sub headliner op de werchter zondag main vind ik het niet fantastisch genoeg.

Users who are viewing this thread