Rock Werchter 2025

Zijn tickets voor de andere campings (regular, MySpace, Resort) ook al verkrijgbaar in de presale?

Probleem als in: er touren voor mijn gevoel weinig echte metalheadliners (en oldies) dus zullen ze wellicht het gat hebben opgevangen met bands die ze normaliter niet snel op Graspop zouden laten headlinen.
Het is wat off topic hier,maar persoonlijk denk ik dat dat wel wat meevalt. Geen meelij met ons Graspop pers hoor😜

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Met headliners als Linkin Park, Green Day, Sam Fender en Olivia Rodrigo belooft Rock Werchter 2025 – van 3 tot 6 juli – opnieuw een onvergetelijke editie te worden. En er komen nog meer namen aan!

Stay tuned via rockwerchter.be.

Dit stond er bij de mail, kweet da da altijd bij officiële berichten staat, maar voor mij is da toch een kans da er morgen echt wel namen komen

als Pommelien en Merol in dat pakketje zitten, mag de rest wel heel goed zijn. Billetjes gaan al toe.
Merol viel wat tegen twee jaar geleden bij haar vorige passage. Vond het allemaal nogal braaf en tussen de lijntjes.
Iemand in de Lotto Arena geweest vorige vrijdag?

Merol viel wat tegen twee jaar geleden bij haar vorige passage. Vond het allemaal nogal braaf en tussen de lijntjes.
Iemand in de Lotto Arena geweest vorige vrijdag?
Is er nog reden om te denken dat ze komt, nu ze de week voor RW op OLT staat?

Is er nog reden om te denken dat ze komt, nu ze de week voor RW op OLT staat?
Ik zou vermoeden dat Belgische en Nederlandse acts wel inzetbaar zijn op meerdere festivals, vooral als het over de lagere regionen gaat.
Bij Belgische acts werd vroeger door RW soms wel exclusiviteit geëist - geen idee of ze dat nu nog toepassen.

Is die juist niet perfect voor de Barn als er een iets hardere rockband op de main staat? Denk niet dat er bij haar rode kruizen komen met alle respect.

Froukje haar overvolle Barn dit jaar zegt wat anders. Als Pommie in de Barn komt te staan, dan gaat dat ramvol staan.

Nu, belangrijkste is dat ze er vast wel gaat staan..long overdue, en dat het een plezant optreden gaat zijn. Daar kunnen alle boze smiley's en boze boomerreacties op sociale media niks aan veranderen.

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: JelleCa en Breinaard
Is die juist niet perfect voor de Barn als er een iets hardere rockband op de main staat? Denk niet dat er bij haar rode kruizen komen met alle respect.
Je moet bij dit soort acts al heel hard uw best doen om geen rode kruizen te hebben eigenlijk.
Misschien enkel voor de vroegere acts, maar dat komt dan misschien vooral doordat niet al het publiek al binnen is.

Is ook zo een typische act die op Werchter enorm veel volk zal lokken, gewoon omdat ze er bij willen zijn en het eens willen meepakken.
Zo zijn er nog voorbeelden doorheen het verleden. Gaat gewoon werken op die Main.

Users who are viewing this thread