Rock Werchter 2025

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
94
115
Net de oude affiches van RW eens bekeken. Als er toch old school bands in aanmerking komen voor een 50ste verjaardagsfeestje, dan lijkt me Fischer Z een realistische optie. Spelen nog steeds erg strak live...
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.682
2.312
De koorts stijgt, veel speculatie voorlopig. Enkel Green Day tourt met zekerheid langs de europese festivals. Voor de rest is het koffiedik kijken, Hopelijk krijgen we nog een verrassing die we niet zagen aankomen.
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
305
152
Even over die laatste post van Ken19. Daar zegt hij nog: “(London Grammar barn headliner and headliner down the rabbit hole… )

we’ll see and know soon enough”

Volgende week begint de maand oktober. Perfecte timing voor een eerste aankondiging lijkt mij, of is dat nog te vroeg?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.757
1.342
Vorig jaar rond deze datum waren een paar van de gokjes in dit forum qua headliners dit:

Ed Sheeran + Pearl Jam + Green Day + Foo Fighters
Ed sheeran + The cure + Blur + Foo Fighters
Foo's + Blink-182 + The National + The xx
Foo Fighters + Green Day + Sam Smith + Pearl Jam

Iedereen haalde een 1/4 en dat was dan met een naam die eigenlijk al min of meer bevestigd was door Herman zelf...
Kortom voor hetzelfde geld krijgen we geen enkele van het rijtje Green Day, Billie Eilish, The Cure, Justin Timberlake en Pearl Jam.
 

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
93
133
Net een bericht binnen van de app van Werchter.
En dan zien dat het over de scheurkalender gaat😭
Hoe lang nog voor de eerste naam?
 

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
298
261
Ligt er ook aan hoe het bedoeld is. Natuurlijk is the Cure gewoon een headliner voor het hoofdpodium, maar the Barn zou wel een magische plek zijn voor een show van the Cure (wat natuurlijk nooit zal gebeuren).

Dat zou zeker magisch zijn maar gaat jammergenoeg niet gebeuren.

Sowieso vind ik de magie-factor van de Barn door de open achterkant wel een fractie afgenomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky en visdave34

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.682
2.312
Als ik in het RW promotieteam zou zitten dan is de laatste dag van September (dus volgende week maandag) wel een binnenkopper om Green Day aan te kondigen, het tekstje bij de aankondiging schrijft inderdaad zichzelf al.
Het zal er natuurlijk wel van afhangen van je andere namen en een mogelijk embargo daar rond.
Ze houden er graag de flow in tussen naam 1 en de start van de ticketverkoop.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.531
4.874
Als ik in het RW promotieteam zou zitten dan is de laatste dag van September (dus volgende week maandag) wel een binnenkopper om Green Day aan te kondigen, het tekstje bij de aankondiging schrijft inderdaad zichzelf al.
Ja maar die staan in het sportpaleis, dus wat het RW promoteam hiermee moet?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken