Rock Werchter 2025

TNFke

Support act
16 jan 2014
827
803
Zag deze voorbijkomen en vond 'm hier wel passend, aangezien die discussie ieder jaar weer komt (en zelfs op Disney slaat...). Krijg het bijna m'n strot niet uit, maar DB heeft hier wel een punt, hoe klote ik het ook vind.
(Rock) Werchter evolueert, net zoals zijn bezoekers (anders was het Rollator Werchter) en het is iets wat Werchter altijd al heeft gedaan.
Geen idee waarom dit een nieuw fenomeen is voor sommige.

Anders hadden we nooit Eurythmics, Depeche Mode of Robbie Williams gehad op Werchter.
Zelfs met Metallica en The Offspring hebben ze een pak gezeur gehad.

Soms mogen we niet vergeten dat Vlaanderen een plattelandsdorp is in Europa voor grote artiesten. Dan mogen we blij zijn dat ze hier op enkele kilometers van ons een setje spelen.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.812
1.026
Niet omdat het gek is dat ze het doen maar omdat ik ze alleen ken als 13-jarige meisjes op Disney waar mijn zusje naar keek.
We hebben hem gevonden, onze fan die de acts ook daadwerkelijk kent van Disney! 😁

Los daarvan:
Wie weet krijgen we ook nog een act uit #LikeMe en 2x een Eurosong for Kids, waarvan zelfs eentje hier als headliner werd geopperd.

Die Eurosong for kids lijkt me nu niet echt een goede voedingsbodem geweest te zijn, dit terzijde... 🤢
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
228
168
Zag deze voorbijkomen en vond 'm hier wel passend, aangezien die discussie ieder jaar weer komt (en zelfs op Disney slaat...). Krijg het bijna m'n strot niet uit, maar DB heeft hier wel een punt, hoe klote ik het ook vind.
Goed stukje van de mannen; Vroeger kocht ik blind een kaartje voor een festival, maar die tijd ligt immers ook wel achter me. Ik zie een festival als totaal beleving; de programmering is uiteraard belangrijk, maar ga niet lopen zeuren over wat er wel en niet staat. Als de meerderheid me aanspreekt, dan is alles wat ik niet ken nog te ontdekken en meegenomen
 
  • Leuk
Waarderingen: wesvs

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
403
220
Warhaus teast op de socials voor een vierde album met een foto van een fietsende Maarten Devoldere. Zou een
sterke naam zijn als subtopper in de Barn voor Rock Werchter 2025.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
387
61
Emily Armstrong is dus de nieuwe zangeres van Linkin Park

LIve aan het optreden

Maar heel geweldig vind ik het toch niet/Het is wennen! (Ben er nog niet aan uit)
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.300
2.028
Emily Armstrong is dus de nieuwe zangeres van Linkin Park

LIve aan het optreden

Maar heel geweldig vind ik het toch niet/Het is wennen! (Ben er nog niet aan uit)

Het is wennen..maar goddamn it. Je weet pas welke impact die band had, wanneer je nummers als Crawling hoort.

Ik vind het ergens slim om voor een vrouw te gaan. Chester Bennington's schoenen raken nooit gevuld, dat was een vocalist van een aparte categorie. Nu klinkt het anders, maar..he. ik ben al blij om Shinoda terug die nummers te horen spelen.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
387
61
Het is wennen..maar goddamn it. Je weet pas welke impact die band had, wanneer je nummers als Crawling hoort.

Ik vind het ergens slim om voor een vrouw te gaan. Chester Bennington's schoenen raken nooit gevuld, dat was een vocalist van een aparte categorie. Nu klinkt het anders, maar..he. ik ben al blij om Shinoda terug die nummers te horen spelen.
Ge moet hun nieuwste lied is op Spotify opzoeken. Klinkt al een pak beter zo 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.853
4.809
Zonder Shinoda z'n lachwekkende gebrabbel was Linkin Park echt een grote band geworden. Die Emily Armstrong is niks mis mee. Prima strot.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.336
Amai, die vrouw heeft inderdaad een strot. Hoor net de nieuwe single en vond Mike zijn delen ok, maar haar delen zijn gewoon steengoed. I’ll give it a chance, for sure 🖤
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.336
Mocht Linkin Park naar Rock Werchter komen, zouden ze dan enkel voor absolute headliner afkomen of mag ik nog steeds van een co-constructie met Bring Me The Horizon dromen bijvoorbeeld? 🙏😂
 
  • Leuk
Waarderingen: Knightofmuser en Jo &Sky

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
403
220

Reunie van Linkin Park met als je hun nieuwe single (video in artikel) hoort inderdaad een straffe nieuwe zangeres. Ze doen dit jaar al een minitour die hen oa 22 september in Hamburg en op 24 september in London (O2 arena) brengt (data onderaan artikel). Ongetwijfeld volgt er een grotere tour volgend jaar na de release van hun nieuwe album en de Europese festivals als headliner of subheadliner lijken mij wel vrijwel zeker.
 
  • Leuk
Waarderingen: scheep

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
183
156
Het is wennen..maar goddamn it. Je weet pas welke impact die band had, wanneer je nummers als Crawling hoort.

Ik vind het ergens slim om voor een vrouw te gaan. Chester Bennington's schoenen raken nooit gevuld, dat was een vocalist van een aparte categorie. Nu klinkt het anders, maar..he. ik ben al blij om Shinoda terug die nummers te horen spelen.
Inderdaad. Chester zijn stem was het grootste en misschien wel het belangrijkste instrument in de band.

Het nieuw nummer klinkt wel meer dan oké. Haar stem klinkt veelbelovend. Het gaat natuurlijk alleen wennen zijn met de gekende nummers...
Ik ben naar Queen geweest in het sportpaleis 2 jaar terug. Met Adam Lambert. Daar zei hij dat niemand ooit Freddy kan vervangen. Maar dat dit een ode is om zijn muziek en levenswerk levend te houden. Zoiets gaan we (de fans van LP alvast zoals ik) hier ook in het achterhoofd moeten houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper en SvenH23

Gebruikers die dit onderwerp bekijken