Rock Werchter 2025

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
Coldplay is een legit option volgens sommigen? Crazy, lijkt me toch niet realistisch. Or is it? 😏
Nee, niet realistisch.

Ik verwacht niet dat we ineens grote bands of acts die er anders niet zouden staan wel moeten verwachten omdat het het jubileumjaar is.
Dat was op Pinkpop uiteindelijk ook een beetje een deceptie.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.971
8.903
Metallica lijkt mij een zekerheidje, toch? Ik neem aan dat de huisband het jubileumfeestje op hun favoriete festival heel graag mee komt vieren.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.337
Misschien bedoelen ze met speciaal jaar misschien iets anders dan grote vissen? Bijvoorbeeld thema-programmering op de podia: elk podium een bepaald decennium?

Maar dat lijkt me evenmin doenbaar, is toch altijd roeien met de riemen die ze hebben. Ach ja, we zullen het zien en ervan genieten, das zeker!
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
198
393
Misschien bedoelen ze met speciaal jaar misschien iets anders dan grote vissen? Bijvoorbeeld thema-programmering op de podia: elk podium een bepaald decennium?

Maar dat lijkt me evenmin doenbaar, is toch altijd roeien met de riemen die ze hebben. Ach ja, we zullen het zien en ervan genieten, das zeker!
Ik dacht ook eerder zoiets. Voor de line-up lijken ze mij nog altijd afhankelijk van het aanbod?

Ze kunnen er misschien in slagen om 1 unieke headliner te lokken voor die editie, maar het zullen er alleszins geen 4 zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

1979

Playlistbediener
25 jan 2023
46
64
Met alles eens maar vind the national geen headliner, spot daarvoor prima.
ik vind The National/ Nick Cave bvb niet minder dan GvF/ Lenny of Sum 41/ Maneskin

4 kleppers van het kaliber FF/ Metalica/ Dua Lipa gaan we denk ik niet krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.479
3.631
The National als headliner? Die stonden voor een leeg veld gisteren op DTRH zag ik. En kunnen die weer eens niet een jaartje even rust nemen?
 

PK82

Playlistbediener
8 jul 2024
28
25
Mij lijkt het dat volgend jaar zoiezo op Metallica & Pearl Jam gerekend kan worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

daejim

Campingartiest
15 nov 2018
56
29
The National aub.
Wat zouden ze realistisch kunnen doen voor hun 50ste editie? Is dat dan meer budget voor bands, hopelijk wel :)
 

fredje

Playlistbediener
1 nov 2023
37
10
Pearl jam
Taylor swift
Volbeat
Green day
Fontaines dc
Qotsa
Flogging molly
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.738
8.654
Als BMTH volgend jaar opnieuw gaat touren zullen die wel Werchter doen lijkt me?
Na 2022 Pukkelpop en 2024 Graspop gedaan te hebben en op Graspop toch een zeer succesvolle headline show neergezet te hebben

Vraag me verder ook vooral af wat ze met Volbeat gaan doen volgend jaar na hun break van een paar jaar. Of die Werchter of Graspop zullen doen.

Volbeat, BMTH en Metallica lijkt iets te veel metal (co/sub)headliners voor een festival als Werchter
 

1979

Playlistbediener
25 jan 2023
46
64
Taylor Swift is niet mogelijk gok ik, en heel het veld vol met swifties, krijg er nu al nachtmerries van.
Eerst aankondiging van PJ, The National en enkele subs, waarna de voorverkoop start.

Daarna pas de aankondiging van de Metallica's, Taylor Swifts, Coldplays of andere Dua Lipa's zodat de jaarlijks werchterganger geen stress heeft voor zijn tickets.
 

Coaster

Playlistbediener
26 mei 2023
22
26
Ik denk dat we The National gewoon in de barn kunnen krijgen, vooral in deze vorm. Live/s/live en DTRH hadden max 20k voor het podium staan en in Werchter begrippen is Snow Patrol groter (bekender) denk ik.

Verdere voorspellingen, die mijn inziens logisch zijn;
Metallica (helaas)
Billy Eilish
Paul McCartney

Twenty One Pilots
Sam Fender
Bad omens (herkansing)
Electric Callboy
Fontaines DC

Soulwax
Justice
Overmono
Confidence man
Goldband (hoewel twijfel na het laatste album)

High Vis
Ramkot

We gaan het meemaken!
 
  • Leuk
Waarderingen: SytzeAbbing

Gebruikers die dit onderwerp bekijken