Rock Werchter 2025

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
50-jarige editie. Hopelijk eentje met een affiche op U tegen te zeggen.
Om het graspop-topic hier maar weer aan te koppelen: mogelijke bands (die evengoed op GMM kunnen geplaatst worden) zijn Metallica, Volbeat, Ghost, Sabaton, (in mindere mate Slipknot), ...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.157
1.374
Om het graspop-topic hier maar weer aan te koppelen: mogelijke bands (die evengoed op GMM kunnen geplaatst worden) zijn Metallica, Volbeat, Ghost, Sabaton, (in mindere mate Slipknot), ...
Ik dacht daar idd Metallica gelezen te hebben, Ghost en zo ben ik op Electric Callboy gekomen. Zou ik alleszins wel vet vinden, toch band die ik eens wil zien!
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.886
2.703
Hoop op een paar uit dit rijtje (gekeken naar zaalshows en albums):

Nick Cave & The Bad Seeds
London Grammar
Florence & The Machine
Vampire Weekend
Lorde
Fontaines D.C.
The National
Bon Iver
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

yrcs

Nieuw lid
19 okt 2018
2
0
Bon Iver zou wel top zijn. Zou een speciale editie misschien ook een wat minder verwachte naam met zich meebrengen? Een band die in principe enkel stadiontours doet bijvoorbeeld? Er zijn wel wat bands die veel te danken hebben aan Werchter. Hun eerste buitenlandse festival..
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.157
1.374
Sam Fender staat ook in mijn lijstje op de gsm met kanshebbers, maar is het niet wat vroeg? Zou maar 1 jaartje tussenzitten, al hoop ik er wel op. Was super in 2023 en met een nieuw album reden genoeg voor mij om er wee te staan (y)
 

1979

Campingartiest
25 jan 2023
52
73
Pearl Jam (Binnenkopper? )
The National (Eindelijk als HL)
Billie Eilish (voor de pop-liefhebbers)
Coldplay (Als extraatje voor de verjaardag editie)

Verder nog graag Nick Cave, Vampire Weekend, Angèle, Sam Fender en Ghost.

Al zou ik een rëunie van R.E.M. of Oasis ook wel een mooi verjaardagscadeautje vinden.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Er zijn maar 2 dingen die een 50 jarig jubileum op de wei van Werchter kunnen uniek maken en dat is U2 of een Daft Punk reunie.

Maar mijn vermoeden gaat eerder richting PJ en Metallica, jammer genoeg voor die laatste.
 
  • Leuk
Waarderingen: beschuitfluiter en slyke

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.157
1.374
Coldplay is een legit option volgens sommigen? Crazy, lijkt me toch niet realistisch. Or is it? 😏
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
163
149
Pearl Jam (Binnenkopper? )
The National (Eindelijk als HL)
Billie Eilish (voor de pop-liefhebbers)
Coldplay (Als extraatje voor de verjaardag editie)

Verder nog graag Nick Cave, Vampire Weekend, Angèle, Sam Fender en Ghost.

Al zou ik een rëunie van R.E.M. of Oasis ook wel een mooi verjaardagscadeautje vinden.
Met alles eens maar vind the national geen headliner, spot daarvoor prima.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken