Rock Werchter 2025

Ik gok morgen een verassing om het festival te openen, de laatste naam voor de zaterdag, Inhaler lijkt het meest logisch en hopelijk eindelijk die poster. Weer een sterke aankondiging, afsluiten met een banger!

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Net meer uitleg door een van de broertjes zelf op StuBru. Wordt een exclusieve set met beste van 50 jaar Rock Werchter, hoe zij dat zien. Maar dus wel duidelijk meer dan gewoon tien minuten liedjes mixen.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Ben wel benieuwd hoe de timetable voor zondag eruit gaat zien, tenzij het einduur uitzonderlijk later is dan 1 uur wordt dat toch een moeilijke.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Theorie:
RW gaat gewoon tot 1 uur door. Met 2manyDJ’s die spelen van 00.00-01.00, net na Olivia Rodrigo van 22.30-00.00. Hierdoor kunnen ze de (nog niet gecancellede) David Kushner vervangen. Dan krijg je wel een heel nieuwe dag qua clashes als elke spot een tijdslot opschuift op de main

Edit: Heb blijkbaar erbij bedacht dat ze een uur spelen, want dat staat nergens. Iets te snel getypt

Leuke verrassing wel! En dat wordt dan waarschijnlijk toch nog een stukje van OR meepakken.

50 jaar RW is natuurlijk wel een heel breed begrip, maar heel erg benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken.

Theorie:
RW gaat gewoon tot 1 uur door. Met 2manyDJ’s die spelen van 00.00-01.00, net na Olivia Rodrigo van 22.30-00.00. Hierdoor kunnen ze de (nog niet gecancellede) David Kushner vervangen. Dan krijg je wel een heel nieuwe dag qua clashes als elke spot een tijdslot opschuift op de main

Edit: Heb blijkbaar erbij bedacht dat ze een uur spelen, want dat staat nergens. Iets te snel getypt
Nas, ik gok dat Olivia gewoon 23.30 tot 01.00 speelt, dan een kwartiertje changeover en dan een half uurtje 2manydjs tijdens het vuurwerk, zoiets.

• Leuk
Waarderingen: jarne
Nog steeds een plek op zaterdag Main stage in te vullen...
Ja dit is wel gek. nog geen indeling....

Zou er morgen nog een verrassing komen voor de zaterdag?
Alsnog Jack White, TWOD of New Order :cool: als het toch zo gek loopt deze week haha.

edit; blij met 2ManyDj's! tof om af te sluiten op de laatste benennnnn

• Leuk
Waarderingen: jova en Louwers
Als je er toch bent en je bent te zuur om de laatste anderhalf uur te blijven verdien je ook geen afterparty lijkt mij. Niks voor mij Olivia Rodrigo maar ga het zeker even bekijken, Dua Lipa was ook een flinke meevaller dus wie weet...
Want je mocht niet naar één van de alternatieven op de andere stages of desnoods naar de afterparty op The Hive als je helemaal niks met OR hebt, maar wel leuk af wil sluiten?

• Leuk
Waarderingen: Paddy en festirock

Users who are viewing this thread