Rock Werchter 2025

Met Soulwax - Overmono - Rüfüs du Sol - Used heb je in de tenten alleszins een rijtje waarmee je flink kunt warmdraaien.
Had m'n post al een beetje aangepast voor meer context. maar inderdaad die acts spreken me meer aan dan OR. En dat zegt meer over OR.

Maarrr toch leuk om op deze manier nog bij de mainstage te komen op de zondag😁

• Leuk
Waarderingen: festirock
Wat moet ik hier van verwachten gewoon een dj duo die verschillende nummers draait die een herinnering hebben met rock werchter of wat anders?

Wat moet ik hier van verwachten gewoon een dj duo die verschillende nummers draait die een herinnering hebben met rock werchter of wat anders?
ik denk precies dat ja.
Maar dat zal deeeeenk ik wel met wat toffe productie zijn.
Anders zal het zomaar eenzaam staan op het podium.

Gaaf

Meen je dit? Wie geeft deze Noorderbuur wat duiding?

• Leuk
Waarderingen: Kachelle
Sorry mensen ik wist gewoon niet echt wat ik moest verwachten maar de productie ziet er wel top uit. Weet alleen niet of ik dat ga zien na 4 dagen en niet echt acts die ik wil zien aan het einde van de zondag en om dan daarvoor te blijven zal aan me energieniveau liggen haha

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Sorry mensen ik wist gewoon niet echt wat ik moest verwachten maar de productie ziet er wel top uit. Weet alleen niet of ik dat ga zien na 4 dagen en niet echt acts die ik wil zien aan het einde van de zondag en om dan daarvoor te blijven zal aan me energieniveau liggen haha
Zoon festival moet je er tot de laatste druppel uitpersen!

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en swissepfan

Users who are viewing this thread