Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als echte Kings of Leon fan hoop ik altijd dat ze Sex On Fire juist eens links laten liggen. Heb er helemaal niks mee. Ik kan veel meer met nummers als Pyro, Back Down South, Walls, Closer, Find Me, Comeback Story, Revelry, On Call, Manhattan, Knocked Up, Conversation Piece, Fans, Be Somebody (niet te verwarren met de hit), Wait For Me etc.
Als echte Kings of Leon fan hoop ik altijd dat ze Sex On Fire juist eens links laten liggen. Heb er helemaal niks mee. Ik kan veel meer met nummers als Pyro, Back Down South, Walls, Closer, Find Me, Comeback Story, Revelry, On Call, Manhattan, Knocked Up, Conversation Piece, Fans, Be Somebody (niet te verwarren met de hit), Wait For Me etc.
Ach ja die 1 of 2 hitjes zullen het wel goed doen op de weide. Ik heb er ook weinig mee als ik ze luister, maar je weet zeker dat het wel sfeer bevorderend gaat werken, dan heb ik er nooit zo'n moeite mee.
En nog genoeg andere parels zoals je zelf al opnoemt. Sinds de aankondiging gister ook weer aan het luisteren geslagen en ze hebben wel echt een discografie waar je u tegen zegt. Ook best wel diverse stijlen op de verschillende albums.
Ik ben zeker geen zware fan van KOL , maar als ik deze setlist zie van dit jaar , ken ik ze echt allemaal. Verwacht dat de gemiddelde RW-ganger het zeker wel apprecieert dat ze dit jaar geboekt zijn. Heb ze ook gezien in 2017 en ze waren toen muzikaal top , maar inderdaad wat saai en zonder interactie naar het publiek toe.
En ja Sex on Fire en zelfs Use Somebody hoeft zelfs niet voor mij en mogen vervangen worden door The End en Temple , maar dat gaat de 'die hard fan' niet lusten .
Bekijk bijlage 13522
Ik ben zeker geen zware fan van KOL , maar als ik deze setlist zie van dit jaar , ken ik ze echt allemaal. Verwacht dat de gemiddelde RW-ganger het zeker wel apprecieert dat ze dit jaar geboekt zijn. Heb ze ook gezien in 2017 en ze waren toen muzikaal top , maar inderdaad wat saai en zonder interactie naar het publiek toe.
En ja Sex on Fire en zelfs Use Somebody hoeft zelfs niet voor mij en mogen vervangen worden door The End en Temple , maar dat gaat de 'die hard fan' niet lusten .
Het zou de show misschien ten goede komen als ze Sex On Fire relatief in het begin knallen. Dan kunnen de bakvissen die enkel voor dat nummer komen er van tussen.
Volledig mee. Zo weinig mogelijk nummers uit 'Only by the night' graag. Deze band heeft het potentieel om een stomende topset te spelen met hun ruwe, ruiger klinkende topsongs. Het komt er zo weinig uit... Ik vind dat echt het jammere van KoL.
Ik moet wel zeggen... Ik had het écht een tijd gehad met KoL (na overvloedige passages op RW) maar nu is het weer een hele tijd geleden (ik zag ze bv. niet in 2017 dus laatste keer was 2014 denk ik), dus ik ga ze een kans geven indien er geen clash is met een andere artiest die ik graag wil zien!
Bekijk bijlage 13522
Ben bang dat er hiervan nog wel een paar gaan sneuvelen ten behoeve van tracks van Can We Please Have Fun... Moet eerlijk bekennen dat ik die (en ook de voorganger) nog niet één keer op heb gezet, dus geen idee of daar tracks op staan die live goed gaan werken. Wat mij betreft ook zo veel mogelijk van de eerste drie albums graag. Al zit hier al helemaal niets meer bij van Youth And Young Manhood en slechts één van Aha Shake Heartbreak, dusi ik ben er bang voor..
Vorig jaar waren de tenten op enkele uitzonderingen na nooit volledig vol. Meestal kon je aan begin eerste nummer zeker nog binnen, dus ik zou niet stressen.
Vorig jaar waren de tenten op enkele uitzonderingen na nooit volledig vol. Meestal kon je aan begin eerste nummer zeker nog binnen, dus ik zou niet stressen.
Dat klinkt wel geruststellend, aangezien de laatste keer dat ik er was, het jaar ervoor, ik het gevoel had dat zowat iedereen die tent kon vullen. Zelfs voor een Warhaus of Blackwave moest je op voorhand kamperen.
Dat klinkt wel geruststellend, aangezien de laatste keer dat ik er was, het jaar ervoor, ik het gevoel had dat zowat iedereen die tent kon vullen. Zelfs voor een Warhaus of Blackwave moest je op voorhand kamperen.
Die open tent heeft veel aan de FOMO gedaan, maar aangezien Goose en Soulwax eigenlijk de enige 2 echte acts voor de klassieke werchterganger zijn op die dag verwacht ik daar wel veel drukte
Ik moet wel zeggen... Ik had het écht een tijd gehad met KoL (na overvloedige passages op RW) maar nu is het weer een hele tijd geleden (ik zag ze bv. niet in 2017 dus laatste keer was 2014 denk ik), dus ik ga ze een kans geven indien er geen clash is met een andere artiest die ik graag wil zien!
Ik zag ze redelijk recent (12-7-24) nog in Köln. Was werkelijk fantastisch. En ook behoorlijk veel nummers erdoorheen geramd. Alleen de allereerste keer dat ik ze zag (Rock Werchter 2013) vond ik ze behoorlijk zwak. Het jaar erop (Rock Am Ring) was ik wel compleet verkocht en de keren erna dat ik ze zag ook telkens.
Nu ben ik wel heel erg benieuwd wat jullie de echt goede nummers vinden? Ik zie ze wel degelijk verstopt tussen de setlists altijd. Ja, niet alles maar dat gaat ook niet als een band iets van 30 nummers heeft die ik echt heel goed vind.
Zojuist overigens toch maar een dagticket gescoord. Kan me mogelijk ook op Graspop een clash schelen met Amenra, afhankelijk van de timetables.