Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Damn! Dus dan toch geen Franz Ferdinánd? Zou wel bummer zijn. En vooral: wat blijft er nog over? Groep waar heel wat mensen naar uitkeken, zeker met die gelekte affiche. Zullen dan wel Lokerse doen, daar hebben ze nog vijf dagen te vullen.
Zal wat verschuift zijn, naar zondag voor wat tegengeweld voor de pop.
Ofwel naar Lokerse omdat RW een mooie naam doorgespeeld kreeg die anders op Live /s Live zou gestaan?
Of gewoon niet in België uiteindelijk kan ook, maar lijkt me sterk dat FF zelf terugtrekt om op een obscuur Frans festival te staan
Zal wat verschuift zijn, naar zondag voor wat tegengeweld voor de pop.
Ofwel naar Lokerse omdat RW een mooie naam doorgespeeld kreeg die anders op Live /s Live zou gestaan?
Of gewoon niet in België uiteindelijk kan ook, maar lijkt me sterk dat FF zelf terugtrekt om op een obscuur Frans festival te staan
ik zou het geen obscuur frans festival noemen. Het is een GRATIS festival met redelijk veel internationale bands zonder de dure headliners.
Wellicht ruim bedeeld met subsidies van de plaatselijke autoriteiten om het toerisme naar die plek te promoten.
Toujours rock, toujours indie is hun slogan. Franz Ferdinand is zelf geen grote band meer die Vorst Nationaal uitverkoopt. Op een maart staan ze in de Roma in Antwerpen te spelen voor 2.000 concertgangers. Met zaho de Sagazan op zaterdag gaan ze mi veel meer volk bij RW lokken dan met FF.
Tijdens De Warmste Week was het opvallend dat Franz Ferdinand zei hoe graag ze zouden willen terugkeren naar Cactus Festival. Nu ja, was ook gewoon in Brugge natuurlijk.
Maar volgens mij is daar geen plaats meer voor het kaliber Franz Ferdinand?
In een ideaal scenario staan ze samen met Bloc Party en Patti Smith op de Werchterzondag.
Fout, ik bedoel wel degelijk ‘we’. Kijk maar eens op de sociale media… als je al geen rock meer wil op Rock Werchter Timmetje, ben je toch aan het foute adres.
Fout, ik bedoel wel degelijk ‘we’. Kijk maar eens op de sociale media… als je al geen rock meer wil op Rock Werchter Timmetje, ben je toch aan het foute adres.