Rock Werchter 2024

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.639
3.282
Ja natuurlijk. Heb heel het festival uitgedaan met mijn coins uit voorverkoop aan verminderde prijs en de overschot achteraf terugbetaald gekregen voor de prijs van één coin.

Geweldig systeem ! Alle media-kritiek hierop totaal van de pot gerukt.
Alleen heb je niet gemerkt dat er een herberekening werd gemaakt van het aantal coins die je over had waardoor je deze gewoon aan voorverkoopprijs hebt terug gekregen? :D
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
961
1.000
Alleen heb je niet gemerkt dat er een herberekening werd gemaakt van het aantal coins die je over had waardoor je deze gewoon aan voorverkoopprijs hebt terug gekregen? :D
Euh, jawel...
Ik weet wel dat ik de verminderde prijs heb terugbetaald gekregen, hoor.
Maar honderd keer liever dit systeem dan die onnozele papieren bonnetjes waarbij Pukkelpop nog steeds zweert.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Prins S en de Geit zullen vanavond ook aangekondigd worden voor de slope. Gister gaven ze al aan - na het melden dat ze de Belgische shows moesten cancelen - tof nieuws te hebben voor België.
Oei, die lijken mij toch te groot voor The Slope zeg ... die helling kan afgebroken worden tijdens hun optreden!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
hey iedereen,

redelijk onverwachts heb ik beslist om vrijdag naar wechter te komen voor Sum 41 de laatste keer op een weide te kunnen zien. Het is jah 15 jaar geleden dat ik nog eens op wechter ben geweest... . ik vroeg me vooral af hoeveel tijd het neemt van de parking, tickets inruilen en naar de bv de main te lopen. ik weet da het wel iedere jaar anders kan zijn gezien vorig jaar op graspop met nieuwe betaal systeem. maar een idee zou fijn zijn.
Op de vrijdag zou ik voor aan komen rijden (15min vertraging), parkeren (15min), naar de ingang lopen (30 min), binnen komen (30 min), naar voren lopen (15 min), toch al snel anderhalf tot 2 uur nemen.

Het kan sneller, maar onderweg kan er ook zo maar iets tegenvallen. Vantevoren een parkeerticket kopen en voor vertrek checken op sociale media of parkeerplaatsen vol zijn. Als je van Haacht naar de andere kant moet je rijden, ben je zo een uur verder.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Lijkt me inderdaad absoluut niet te groot. Vorig jaar inderdaad the murder capital, Kid Kapichi, Reytons, lovejoy, touche amore
Bij de meeste Werchterbezoekers is Prins S bekender dan de bovengenoemde bands denk ik (buiten The Murder Capital en Lovejoy misschien)
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
141
127
Bij de meeste Werchterbezoekers is Prins S bekender dan de bovengenoemde bands denk ik (buiten The Murder Capital en Lovejoy misschien)
Vorig jaar Prins S gezien op Nirwana Tuinfeest. Was me totaal onbekend. Laat me zeggen dat het speciaal is... :) Al was het voor velen wel een feestje in die tent daar. Persoonlijk vind ik dat niet echt iets voor op de Slope, meer iets om de Klub C te openen.
 

Kharmas_kiss

Playlistbediener
31 jan 2022
27
28
Gezien ISE hier al enkele keren als kanshebber gevallen is, en zij het voorprogramma van Guano Apes mag doen.... zouden we Guano Apes hoopvol mogen verwachten?
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
569
421
Gezien ISE hier al enkele keren als kanshebber gevallen is, en zij het voorprogramma van Guano Apes mag doen.... zouden we Guano Apes hoopvol mogen verwachten?
Die lijken me dan wel weer sowieso een maat te groot voor The Slope, zou ze niet verwachten nee.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
141
127
Denk dat afsluiten van de Slope en openen van de KlubC een beetje soortgelijk zijn qua grootte niet?
Daar kan ik je in volgen. Alleen het soort muziek, die hardcore invloeden, lijken mij minder op de Slope te passen.
In mijn hoofd zie ik de Slope meer iets voor beginnende rock-bands en singer-songwriters (Sons, Isaac Gracie,...).
 

jarne

Support act
14 feb 2013
966
290
Daar kan ik je in volgen. Alleen het soort muziek, die hardcore invloeden, lijken mij minder op de Slope te passen.
In mijn hoofd zie ik de Slope meer iets voor beginnende rock-bands en singer-songwriters (Sons, Isaac Gracie,...).
Is net het podium waar hardcore het beste past op Werchter, en vorig jaar hebben er ook enkele gestaan!
Zie dit jaar Scowl ook wel doorkomen als hardcore band,
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.639
3.282
Euh, jawel...
Ik weet wel dat ik de verminderde prijs heb terugbetaald gekregen, hoor.
Maar honderd keer liever dit systeem dan die onnozele papieren bonnetjes waarbij Pukkelpop nog steeds zweert.
Ahh oke, het klonk alsof je het gevoel had dat je winst had gemaakt. Excuses dan.
Maar ja, die papieren bonnetjes zijn wel echt het andere uiterste.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken