Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
284
190
Nieuwe namen op de affiche van #GMM24 zijn: ā€ ā€ ā€  (Crosses), Alien Weaponry, Amaranthe, Architects, Atreyu, Avantasia, Batushka, Brian Downey's Alive And Dangerous, Crownshift, Drug Church, Dying Wish, Eisbrecher, Empire State Bastard, Fear Factory, Flotsam and Jetsam, Health, Heart, Limp Bizkit, Mammoth MVH, Mr. Bungle, Ne Obliviscaris, P.O.D., Pest Control, Rival Sons, The Last Internationale, Thursday, Turnstile, Underoath, Uriah Heep & Wolfmother.

Moooooie lijst van Graspop! Ik had heeel heeel graag Heart en Mr. Bungle gezien op Werchter.
Graspop is wel echt trefzeker dit jaar. Mooi.


Betreft de Hive camping. Dat is wel een voorbode inderdaad dat de combi's ook niet zo slecht zullen gaan.
Kom aub nog met een rijtje namen en verlos ons uit het twijfelen haha.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.143
1.179
Tja, over die herhalingen ... Kijk naar Therapy?, The Chemical Brothers, Talking Heads enz. in het verleden.

R.E.M. stond er ook telkens als er een nieuw album uit kwam en ik was er telkens zeer blij mee! Net zoals ik nu blij zou zijn mocht IDLES alsnog op de affiche van Rock Werchter opduiken.
 

rojo

Playlistbediener
20 jan 2017
12
16
Hoe vaker ik er naar luister hoe meer ik Khruangbin zie verdrinken op de mainstagešŸ„²
Ik zou Nothing but Thieves en Khruangbin liever ook omwisselen denk ik (in het clashfinder schema). Khruangbin met het bord op schoot in het zonnetje. Main vullen sowieso lastig. Begrijp wel dat PJ op BKS ook liever niet op main wilde.
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
498
566
Ik zou Nothing but Thieves en Khruangbin liever ook omwisselen denk ik (in het clashfinder schema). Khruangbin met het bord op schoot in het zonnetje. Main vullen sowieso lastig. Begrijp wel dat PJ op BKS ook liever niet op main wilde.
Zou qua naamsbekendheid ook een logischere volgorde zijn als je het mij vraagt
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Zou qua naamsbekendheid ook een logischere volgorde zijn als je het mij vraagt
Is volgens mij eerder logistiek / productioneel te gaan zoeken.

Change over van een uur met de producties van tegenwoordig, dan mag er al niet teveel voor spelen dat veel nodig heeft.
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
498
566
Is volgens mij eerder logistiek / productioneel te gaan zoeken.

Change over van een uur met de producties van tegenwoordig, dan mag er al niet teveel voor spelen dat veel nodig heeft.
Dat staat natuurlijk los van naamsbekendheid;)

Nee maar ik snap ook echt wel dat er wel degelijk een reden achter zit, ik vind het gewoon zonde
 

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
76
75
@jimmywe, zag id pukkelpop groep dat je volgende week woensdag nog een pakketje verwacht voor RW, denkje dat nog altijd nu Lowlands dan gaat aankondigen ook?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Makkelijk, beschikbaar en vrij goedkoop.
Wat noem jij goedkoop? šŸ˜…

Er gaat hier nogal snel kort door de bocht gegaan vind ik. Er zal inderdaad een gegronde reden zijn. Welke? Dat weten we niet.
Maar ik weet wel dat er in het verleden wel vaker van die gekke dingen waren. Bvb Arno voor Metallica in 2003, dat was ook de bruggenbouwer, of A-trak zijn rol in 2011, Stereophonics in 2010ā€¦
Dat had allemaal specifieke redenen hoor, waar wij het raden naar hebben. Maar ik vermoed telkens productioneel.
Want face it:
Khruangbin - NBT - Avril had veel logischer geweest.
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
100
30
Misschien dat dit niet de juiste plek is om dit te vragen. Maar kan je camping tickets uiteindelijk ook weer als resale aanbieden? Ik weet nog niet zeker of ik ga, maar wil wel graag plekken voor The Hive hebben (voor als ik ga). Nu de tickets bijna weg zijn wil ik daar dan in ieder geval wel alvast voor verzekerd zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken