Lezen is ook niet je sterkste punt blijkbaar. Ik heb hier al vaker de naam voorbij zien komen, maar had er nog nooit naar geluisterd. Toch maar gedaan en ik hoor en herken hier gelijk een bepaalde productie in (zoals je die bij K3 ook hoort). Dat was een muzikale conclusie, niet meer of minder. Ik had gelijk aangegeven dat dit uit een grote commercieel muziekstal kwam, en dat bleek volledig te kloppen.Voor mij is de discussie wat over. Het is zonneklaar dat we gewoon botsen tussen het conservatieve gatekeepen en het idee dat een festival als Rock Werchter gerust wel breed mag gaan, als de act in kwestie het verdient. Er nu weer Snollebollekes bij sleuren om een vergelijking te maken met Pommelien, onderstreept voor mij enkel hoe zinloos dit gedoe is. Dat raakt kant nog wal, net als ontdekken op haar wiki dat ze op haar negende mee deed in een K3 concert. Ho ho ho...zie je wel dat ze banden heeft met K3. Cry me a river zou JT zeggen.
Kan je wel grote bek gaan geven dat je het vervelend vind, en je eigen wansmaak proberen weg te vegen onder het mom van onzin, maar zo werkt het niet. Als we niet mogen zeggen dat acts uit (letterlijk) Ketnet producties misschien niet helemaal horen op een festival als Werchter dan is het einde gewoon zoek.
Als er iemand Rivers aan het cryen zijn, dan zijn het wel de Pommelien fans in dit topic. Ga lekker in Plosaland een festival organiseren, maar val ons daar niet mee lastig.