Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.650
idealieter zou ik ze liever als directe sub onder foo fighters zien. niet onbelangrijk, dat is het verschil tussen een 1 uur en een 45 minuten durende switchover. want vorige passage hadden ze ook maar een fractie van hun productie mee op werchter
Denk dat dat voor deze band iets te hoog gegrepen is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.914
6.145
Stel dat PWD komt, sowieso volk dat online gaat zagen dat Werchter de Graspop bands afpakt. Hadden ze toch Graspop gedaan was er gezaag dat ze op herhaling komen.
Kijk er al naar uit.
Bwa, het is op zich de eerste metalband die aangekondigd zou worden. Als je nu al én BMTH, én PWD én Tool bv. op één affiche zou hebben, dan kan ik het wel geloven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Bwa, het is op zich de eerste metalband die aangekondigd zou worden. Als je nu al én BMTH, én PWD én Tool bv. op één affiche zou hebben, dan kan ik het wel geloven.
Never forget Volbeat 2013 haha... is veel zever over geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Het is hier al eens gepasseerd. Maar wat een topalbum van the clockworks.
Ik heb direct een ticket gekocht voor in de ab club.
Die mogen zeker ook naar Werchter komen.
Die gaan echt snel "groot" worden
Dat kende ik nog niet. Net een paar momenten geluisterd, dat mag van mij ook wel langskomen!
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
778
722
Het is hier al eens gepasseerd. Maar wat een topalbum van the clockworks.
Ik heb direct een ticket gekocht voor in de ab club.
Die mogen zeker ook naar Werchter komen.
Die gaan echt snel "groot" worden
Koopt u ondertussen een weekendbiljet voor misty fields. Daar krijg je veel pareltjes voor weinig geld!
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.405
1.914
Even de stijging van GMM bekijken
2023 - combi's 299. Dag tickets 119. Voor Werchter combi's 292 en per dag 127.
2024 - combi's 309. Dag tickets 125.
Wat denken we 310/130?
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
694
481
Die kan het ook zonder Maneskin

Pukkelpop raakte nochtans pas last minute vol, en dat is qua doelgroep toch meer een thuismatch voor Billie. Zie ze daarom er iets populairs bij ongeveer dezelfde groep naast zetten om zeker het bordje Sold Out te kunnen bovenhalen.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Billie Eilish wordt genoemd in het Pinkpop topic. Die door naar Boutique dan?
Lijkt me wel. Moest die beschikbaar zijn voor Werchter denk / hoop ik toch dat ze haar boven een Måneskin zouden verkiezen (tenzij ze als co-headliners kunnen neergezet worden, maar dat verwacht ik niet).

Benieuwd of we met de Primavera reveal de jaarlijkse hoop op Lana weer kunnen doen aanwakkeren?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken