Rock Werchter 2024

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
568
420
Ja ik kan 1 avond ook niet echt invullen met acts die voldoende kaarten zouden schuiven.
We hadden dat ook voor in 2012 natuurlijk. Kregen we uiteindelijk wel achter elkaar Kasabian * M&S * The xx * Editors * Chase & Status. Verkocht ook uit en was voor die tijd een enorm sterk actueel rijtje zonder echt grote headliner.
Zou zelf eigenlijk zeker content zijn met een vergelijkbaar rijtje (formaat van act) zonder daadwerkelijke headliner mits het enigszins in m'n straatje past. Maar goed, smaak is altijd persoonlijk.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
958
999
Ah ik dacht dat ze headlineden daar, mijn excuses.
Altijd een beetje onduidelijk op Dour... :p
De ene dag speelt de headliner daar voorlaatste, de andere laatste. Soms is er gewoon... geen headliner (donderdag na annulatie Janelle Monae).

Orelsan speelde in elk geval nog na hen die dag. Zegt mij niet veel, maar is blijkbaar big shit in de Franstalige wereld.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
1.004
Ik ben er oprecht van verschoten hoeveel jonge (vrouwen) aanwezig waren bij FOB. Had ook dezelfde verlepte nostalgische dertigers als bij Blink-182 of The Hella Mega Tour verwacht. Lijkt dus nog steeds recht naar het puberhart te mikken.
Ik deel deze observatie ook ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

Ouwe Rockert

Campingartiest
20 dec 2015
76
4
Ik denk verlepter:ROFLMAO:. Ik ben geen puber en geen verlepte 30'er, zit er net tussenin. wel liefhebber van de muziek. Hoe moet ik mijzelf noemen. Potentieel verlept?
Gelukkig ben ik al lang geen 30'er meer en de verlepte toestand ontgroeid. Hoe noem je dat dan? (graag antwoord zonder me te erg te kwetsen🤣)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken