Rock Werchter 2024

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Ze hebben de website opgeruimd in het menu kun je geen line-up meer vinden van afgelopen editie. Binnenkort eerste namen? O ja history pagina is ook aangepast maar dat wil niet veel zeggen denk ik.
IMG_3317.jpeg
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
De complete schoonheid van de muziek en teksten van AF is door dat nieuws en de reactie erop van de band voor mij volledig verdwenen. Ik kan ze niet meer serieus nemen iig. Zit voorgoed een nasmaak aan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Maar ze moeten het niet laten passeren alsof er nooit iets aan de hand was.
Maar hoe dan? Er in de perstekst bijzetten dat Win een vetzakje geweest is? Ik denk dat deze band boeken altijd je hand in een bijennest steken zal zijn. Ook binnen 5 jaar zal het een controversieel keuze zijn die je al festival niet moet willen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
De complete schoonheid van de muziek en teksten van AF is door dat nieuws en de reactie erop van de band voor mij volledig verdwenen. Ik kan ze niet meer serieus nemen iig. Zit voorgoed een nasmaak aan.
Dat mag. Maar ik weet ook van achter de schermen wat voor een fijne groep, rest van de band, mensen ze eigenlijk zijn. Wat Win allemaal heeft aangevangen is niet te vergeven. Ook de manier van aanpak was absurd en onhandig.
Maar dat de rest van de band mee de dupe is, vind ik ook zuur.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Maar hoe dan? Er in de perstekst bijzetten dat Win een vetzakje geweest is? Ik denk dat deze band boeken altijd je hand in een bijennest steken zal zijn. Ook binnen 5 jaar zal het een controversieel keuze zijn die je al festival niet moet willen.
Ik maak me geen illusies, niemand gaat ze nog boeken in Europa op korte termijn.
Maar ben er zeker van dat er wel andere manieren zijn dan zo’n voos bericht verspreiden zoals ze toen gedaan hebben.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Dat mag. Maar ik weet ook van achter de schermen wat voor een fijne groep, rest van de band, mensen ze eigenlijk zijn. Wat Win allemaal heeft aangevangen is niet te vergeven. Ook de manier van aanpak was absurd en onhandig.
Maar dat de rest van de band mee de dupe is, vind ik ook zuur.
De rest van de band (of iig het grootste gedeelte) schaarde zich toch als 1 man achter hem? Of herinner ik me dat verkeerd?
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
313
241
Sam Smith lijkt me wel een zekerheid toch voor bij Ed Sheeran of bij Dua Lipa? Sza zou fantastisch zijn, maar geloof ik niet zo in voor Werchter. Iets voor Ardentes of Dour denk ik.
SZA zou een trieste mismatch zijn met Werchter, maar hopelijk wel ergens in België te zien volgende zomer.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
De rest van de band (of iig het grootste gedeelte) schaarde zich toch als 1 man achter hem? Of herinner ik me dat verkeerd?
We zijn het erover eens dat die aanpak het slechtste van het slechtste ooit was. Dat Will vertrokken is lijkt me ook geen toeval.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken