Rock Werchter 2024

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.632
888
Wie ik het allerliefst zie komen uit de oude doos: Pulp of Garbage.

Pet Shop Boys lijkt me ook tamelijk briljant.
PSB op de Lokerse Feesten destijds waren niet denderend. Misschien intussen al geëvolueerd in de goede richting?
Die andere twee mogen gerust doorkomen 'ergens' op een festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
Ik zit overigens nog steeds regelmatig in m’n RW heimwee-bubbel.

Eind van het jaar de donderdag nog eens dunnetjes over doen bij Weyes Blood (Tivoli), Warhaus (Paard) en Royksopp (ADE). Kan niet wachten…
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky en Everyknight

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Nu de plooien tussen Rammstein & Live Nation glad zijn zie ik ze volgend jaar nog wel eens op RW verschijnen.
Het is te zeggen ... Als Tilleke zijn pollekes van de miekes kan houden.
 
  • Haha
Waarderingen: Jo &Sky

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Nu de plooien tussen Rammstein & Live Nation glad zijn zie ik ze volgend jaar nog wel eens op RW verschijnen.
Het is te zeggen ... Als Tilleke zijn pollekes van de miekes kan houden.

Hij heeft gisteren een nieuwe klacht aan zijn been gekregen, dat ziet er voorlopig toch niet goed uit.
 

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
74
57
Nu de plooien tussen Rammstein & Live Nation glad zijn zie ik ze volgend jaar nog wel eens op RW verschijnen.
Het is te zeggen ... Als Tilleke zijn pollekes van de miekes kan ik
Hij heeft gisteren een nieuwe klacht aan zijn been gekregen, dat ziet er voorlopig toch niet goed uit.
Er kleeft naar mijn gevoel een groot risico aan. Eigen shows verkopen wel, maar staan mensen te springen om Rammstein na alle beschuldigingen? Ik niet in ieder geval.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Er kleeft naar mijn gevoel een groot risico aan. Eigen shows verkopen wel, maar staan mensen te springen om Rammstein na alle beschuldigingen? Ik niet in ieder geval.
Ach, er was toch een hele hashtag die de ronde deed om steun te betuigen aan Till. Ook in de comments van de socials van Stubru deed dat de ronde.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Er kleeft naar mijn gevoel een groot risico aan. Eigen shows verkopen wel, maar staan mensen te springen om Rammstein na alle beschuldigingen? Ik niet in ieder geval.
Er gaat daar genoeg volk nog een ticket voor willen kopen ja... Het is vooral iets van: wil je dit wel neerzetten op je festival. Ik wens deze band een paar jaar bezinning toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky en SvenH23

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Er kleeft naar mijn gevoel een groot risico aan. Eigen shows verkopen wel, maar staan mensen te springen om Rammstein na alle beschuldigingen? Ik niet in ieder geval.
Velen zijn alle woke toestanden beu, en doen als reactie net het tegenovergestelde. Ze gaan net wel naar het concert gaan. Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen straffen moeten worden uitgesproken als zaken effectief bewezen worden.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Jo &Sky, elo en Oh Well

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.161
Velen zijn alle woke toestanden beu, en doen als reactie net het tegenovergestelde. Ze gaan net wel naar het concert gaan. Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen straffen moeten worden uitgesproken als zaken effectief bewezen worden.
Woke toestanden? Wat wil je hier nou eigenlijk precies mee zeggen?
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
958
999
Ik verwijt de fans die nog naar hun shows gaan helemaal niks, maar als festival/concertpromotor is het de komende jaren gewoon geen goede look om deze band nog op een podium te zetten.

Een paar jaar bezinning zou deze band inderdaad goed doen.

Een beetje hetzelfde als met Arcade Fire. Ik hoop echt dat ze terugkomen, maar dat ze eerst maar even uit de spotlights blijven. Volgend jaar vind ik nog te vroeg voor headline shows voor Arcade Fire.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan en Joslittel

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
143
88
Muse verkoopt in NL iig elke plek waar ze spelen moeiteloos uit. Green Day lukte dat zelfs in een bill met Weezer en Fall Out Boy niet.
Ja, maar dat was ook omdat ze Green Dag zonodig in Groningen weg hadden gezet. Niet echt een bereikbare locatie voor de gemiddelde festivalbezoeker, althans niet voor mij.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.108
940
over rammstein ga ik kort zijn
het is volgende week de band die ik het meeste ga gezien hebben tout court
ik doe 2x maal brussel en dan houdt voor even op. sowieso was ik wel een beetje klaar met deze tour iteratie (Brussel, Oostende, New york & nu weer 2x brussel) maar de laatste maanden geven deze toch een wat andere vibe mee. en ga ik rustig wel even afwachten hoe het gaat lopen.
heb ook nog kaarten voor Lindemann solo maar dat zie ik eerder niet doorgaan eerlijk gezegd.

zou goed kunnen dat het live aspect voor rammstein er op zit voor mij als er echt zaken blijven boven komen zoals gisteren ook weer blijkbaar
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
584
371
Als het Rock In Rio Lisbon gerucht klopt doet bruce toch (1) festival(s) in zijn tour! En met Rotterdam is hij niet heel ver weg van Werchter
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken