Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Niet jou ding. Duidelijk.
Meer mensen zien ze volgens mij dan weer wel graag komen.
Alweer even geleden dat ze er stonden.
Zoiezo prima booking met een goeie sub hierbij.
Zal vast wel iets in de Barn staan die de meerwaardezoeker zal kunnen boeien.
Ik vind Green Day eigenlijk nog best oké hoor. Ben daar altijd al eens iets positiever over geweest dan de gemiddelde user hier. Dag en nacht verschil met Blink 182… Alleen zijn die ‘heey hoo’-tjes een beetje too much niet? En stamt hun laatste werk dat er toe doet uit de tijd dat dieren nog spraken.
Zeker. Green Day is een tikje underwhelming maar aan de andere kant nog best vermakelijk, zoals je zegt.
Los daarvan: Lil Nas X is live natuurlijk nul komma nul muzikaal, maar ik heb me er toch een pak meer mee geamuseerd dan sommige dingen die wél live waren… Een backing bandje van de vocals had die Blink show in 2017 zoveel draaglijker gemaakt…
Dat waren toch wel zo'n ~35.000 tickets verkocht in Groningen na alle coronaperikelen en uitstel, ongeveer de helft van wat Muse verkocht op Malieveld inderdaad. Maar het was wel echt een leuke show, vol hits. Komen als het goed is ook met een nieuw album toch? Met een goeie sub lijkt me dat een prima dag.
Dat waren toch wel zo'n ~35.000 tickets verkocht in Groningen na alle coronaperikelen en uitstel, ongeveer de helft van wat Muse verkocht op Malieveld inderdaad. Maar het was wel echt een leuke show, vol hits. Komen als het goed is ook met een nieuw album toch? Met een goeie sub lijkt me dat een prima dag.
En het zou me niet verbazen als Greenday ook in Den-Haag had gestaan, ze zo 15k meer kaarten verkocht zouden hebben. Zo was ik er dan zelf waarschijnlijk wel bij geweest. Blijft lastig om dit één op één met elkaar te vergelijken.
1 van de 5 slechtste live shows die ik ooit heb gezien terwijl ik de muziek (voor zover ik mij herinner) goed kan hebben. Ik begrijp dan ook echt niet dat zij een hogere status hebben dan in 2017 of zingen ze opeens wel zuiver?
een europese en een amerikaanse band vergelijken op basis van spotify luisteraars werkt nooit zo goed
bij green day zal een groter deel van de luisteraars in de VS zitten en bij Muse meer in Europa.