Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Niet jou ding. Duidelijk.
Meer mensen zien ze volgens mij dan weer wel graag komen.
Alweer even geleden dat ze er stonden.
Zoiezo prima booking met een goeie sub hierbij.
Zal vast wel iets in de Barn staan die de meerwaardezoeker zal kunnen boeien.
Ik vind Green Day eigenlijk nog best oké hoor. Ben daar altijd al eens iets positiever over geweest dan de gemiddelde user hier. Dag en nacht verschil met Blink 182… Alleen zijn die ‘heey hoo’-tjes een beetje too much niet? En stamt hun laatste werk dat er toe doet uit de tijd dat dieren nog spraken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
763
983
Green Day is zeker een nice to have, maar geen droomscenario. Al zijn de meeste dromen bedrog natuurlijk… 😉
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Als je je zelfs hebt kunnen vermaken bij godbetert Lil Nas X, dan moet Green Day, die wél live muziek maken, wel lukken lijkt me toch? ;)
Zeker. Green Day is een tikje underwhelming maar aan de andere kant nog best vermakelijk, zoals je zegt.

Los daarvan: Lil Nas X is live natuurlijk nul komma nul muzikaal, maar ik heb me er toch een pak meer mee geamuseerd dan sommige dingen die wél live waren… Een backing bandje van de vocals had die Blink show in 2017 zoveel draaglijker gemaakt…
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Tinus101

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.414
3.386
Ook nog nooit gezien. Wat mij betreft meer dan welkom afgaande op live beelden die ik van ze heb gezien en hun arsenaal aan hits.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oh Well

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
194
138
Muse verkoopt in NL iig elke plek waar ze spelen moeiteloos uit. Green Day lukte dat zelfs in een bill met Weezer en Fall Out Boy niet.

Dat waren toch wel zo'n ~35.000 tickets verkocht in Groningen na alle coronaperikelen en uitstel, ongeveer de helft van wat Muse verkocht op Malieveld inderdaad. Maar het was wel echt een leuke show, vol hits. Komen als het goed is ook met een nieuw album toch? Met een goeie sub lijkt me dat een prima dag.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.228
10.658
Dat waren toch wel zo'n ~35.000 tickets verkocht in Groningen na alle coronaperikelen en uitstel, ongeveer de helft van wat Muse verkocht op Malieveld inderdaad. Maar het was wel echt een leuke show, vol hits. Komen als het goed is ook met een nieuw album toch? Met een goeie sub lijkt me dat een prima dag.
En het zou me niet verbazen als Greenday ook in Den-Haag had gestaan, ze zo 15k meer kaarten verkocht zouden hebben. Zo was ik er dan zelf waarschijnlijk wel bij geweest. Blijft lastig om dit één op één met elkaar te vergelijken.
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
506
1.243
Een backing bandje van de vocals had die Blink show in 2017 zoveel draaglijker gemaakt…
1 van de 5 slechtste live shows die ik ooit heb gezien terwijl ik de muziek (voor zover ik mij herinner) goed kan hebben. Ik begrijp dan ook echt niet dat zij een hogere status hebben dan in 2017 of zingen ze opeens wel zuiver?
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
763
983
Mijn persoonlijke wishlist, waarbij ik al blij ben als er minstens eentje op Rock Werchter staat in 2024:

Calvin Harris
Dizzee Rascal
Sam Smith
The XX
Bring Me The Horizon
Halsey
 

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
74
57
een europese en een amerikaanse band vergelijken op basis van spotify luisteraars werkt nooit zo goed
bij green day zal een groter deel van de luisteraars in de VS zitten en bij Muse meer in Europa.
Het was ook maar een voorbeeld en wat jij er tegenover zet klopt ook. Persoonlijk hoef ik ze beide niet te zien
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
171
119
Vermakelijk hoe er hier na elke gedropte naam 3 pagina’s wordt gediscussieerd alsof het een daadwerkelijke aankondiging betreft. 😅

Dat worden nog een paar verdomd lange maanden!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken