Rock Werchter 2024

reaper

Support act
26 okt 2015
1.123
945
aardig...

ik zou Metallica vervangen, volgens mij doen die alleen die dubbelslag shows? ( Green Day? voor EU festivals wellicht )
metallica doet inderdaad enkel dubbel bill
en green day? Dat is echt geen headliner meer in ticketsales...
daar moet je als organisatie echt niet meer mee afkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
metallica doet inderdaad enkel dubbel bill
en green day? Dat is echt geen headliner meer in ticketsales...
daar moet je als organisatie echt niet meer mee afkomen.

Exact een jaar geleden werd hetzelfde hier nog over Muse gezegd, en we weten allemaal hoe dat is gelopen.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
583
428
Exact een jaar geleden werd hetzelfde hier nog over Muse gezegd, en we weten allemaal hoe dat is gelopen.
Vind ticketsales en festival headliner persoonlijk ook nog wel een verschilletje. Ik zou/ heb bijvoorbeeld geen ticket voor Muse gekocht op het Malieveld, dat kan me net niet genoeg bekoren. Toch was ik wel blij met Muse als festivalheadliner mee te kunnen pikken op Rock Werchter, in het geheel. Kan me voorstellen dat zo een headliner het daarom toch wel goed doet/kan doen.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Als Green Day komt, hoop ik dat ze anderhalf uur hits knallen en hun Amerikaanse gedoe met shirts weggeven en dergelijke weglaten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Ligt er volgens mij aan welke ‘meetlat’ je gebruikt.
Op Spotify bijvoorbeeld heeft Green Day 26.000.000 luisteraars per maand en Muse 13.000.000.
een europese en een amerikaanse band vergelijken op basis van spotify luisteraars werkt nooit zo goed
bij green day zal een groter deel van de luisteraars in de VS zitten en bij Muse meer in Europa.
 

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Heeeeeeeeey hoooooooo.

Maal duizend.
Niet jou ding. Duidelijk.
Meer mensen zien ze volgens mij dan weer wel graag komen.
Alweer even geleden dat ze er stonden.
Zoiezo prima booking met een goeie sub hierbij.
Zal vast wel iets in de Barn staan die de meerwaardezoeker zal kunnen boeien.
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleCa en Nelios

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Green Day op grote mainstream festivals anno 2024 lijkt me echt passé. Niets meer dan een eventuele noodoplossing (Plan E ofzo).
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Gebruikers die dit onderwerp bekijken