Rock Werchter 2024

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.907
Op Rock Werchter zetten ze niet per se gelijkaardige genres op dezelfde dag.

Maar misschien een Boutique met Dua Lipa en Angele zou dan wel weer kunnen.
En achteraf weer komen klagen dat ze weggezet zijn. Kom laat ons de goeie RW namen zetten waar ze moeten staan? Dua is echt nog geen Harry he.
 

Brombeer

Campingartiest
10 sep 2021
61
62
Harry Styles - Stromae
Depeche Mode - The National
Dua Lipa - Blur
Foo Fighters - Blink 182
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.455
6.116
Ja, dat gaat niet gebeuren. Als festivals in de toekomst überhaupt het risico al willen nemen om haar te boeken.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ja, dat gaat niet gebeuren. Als festivals in de toekomst überhaupt het risico al willen nemen om haar te boeken.
Ook niet overdrijven eh. Er zijn al onbetrouwbaarderde artiesten geweest die ook gewoon nog steeds geboekt worden. Ze heeft een enorm goede liveprestatie neergezet, zit op het hoogtepunt van haar artistieke carrière en populariteit ... Ook dat zijn dingen waar festivalboekers naar zullen kijken.

Wat mij betreft verdient ze de kans om haar volgend jaar te bewijzen op de Europese majors.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Tussen het willen en zij wilt het ook....... ligt een hemelsbreed verschil.
Ik zou ook niet meer willen na TW Classic 2016.

Benieuwd of ze festivals gaat doen volgend jaar. Primavera hengelt al jaren naar haar. Ik zou liever hebben dat ze op Boutique staat eigenlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ik geloof ook wel dat een Lana Del Rey met gemak een dag kan trekken op eender welke major, ook op RW.

Was zij die Stromae vervanger geweest, dan was die dag zonder twijfel uitverkocht. Ook gezien hoeveel ze werd aangevraagd overal. Is Herman trouwens ook wel opgevallen, vertelde hij op StuBru vorige week.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
932
964
Ik geloof ook wel dat een Lana Del Rey met gemak een dag kan trekken op eender welke major, ook op RW.
134.000 mensen voor mij in de queue voor de pre-sale van haar Ziggo concert daarstraks…

Natuurlijk kan zij een dag van een groot festival trekken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
134.000 mensen voor mij in de queue voor de pre-sale van haar Ziggo concert daarstraks…

Natuurlijk kan zij een dag van een groot festival trekken.
Dat ze sneller het Hyde Park vult dan Bruce Springsteen is ook wel een teken aan de wand.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
696
915
134.000 mensen voor mij in de queue voor de pre-sale van haar Ziggo concert daarstraks…

Natuurlijk kan zij een dag van een groot festival trekken.
Fred Again.. had zo ook 105k in de queue, maar dan nog zie ik hem niet headlinen of subben. Zijn huidige plek lijkt me voldoende en er zullen mensen een ticket puur voor hem kopen, maar ik denk niet dat hij een dag kan trekken. Hetzelfde geldt voor Lana; ietwat te niche als je het mij vraagt, maar ik zou zeker gaan kijken!
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.907
Dat ze sneller het Hyde Park vult dan Bruce Springsteen is ook wel een teken aan de wand.
Ik trek haar muziek echt niet, die TWC in 2016 was zo zielloos. Het hielp daar natuurlijk ook niet dat er misschien maar 100 man een nummer van haar kende toen.
Als dat Summertime Sadness op de radio komt spring ik bijna uit men wagen. Zie het als mijn Little Lion Man.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ik trek haar muziek echt niet, die TWC in 2016 was zo zielloos. Het hielp daar natuurlijk ook niet dat er misschien maar 100 man een nummer van haar kende toen.
Als dat Summertime Sadness op de radio komt spring ik bijna uit men wagen. Zie het als mijn Little Lion Man.
Ah ja, snap wel dat je er ook gewoon een hekel aan kan hebben hoor. Je moet die stem en manier van zingen wel trekken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken