Rock Werchter 2024

won666

Support act
17 mei 2019
1.230
1.296
Wat mij betreft verdient Sabaton eens een deftige spot op Werchter. Is uitgegroeid tot één van de populairste metalbands in België en heeft een zeer toegankelijke sound waar een groot deel van de bezoekers door verrast zal worden. Lijkt me ook als band een slimme stap om nog een stap te kunnen groeien. Alcatraz is te klein voor ze en Graspop slaan ze hopelijk een jaartje over (zeg ik als fan).
Eerlijk gezegd hoop ik eerder dat Sabaton een 25 years show gaat doen op Graspop met 2 mainstages zoals op Wacken voor hun 20 jarig bestaan. En ik begrijp voor de Graspoppers die geen Sabaton fan zijn dat dit WEERAL Sabaton is, maar voor de fans zou het echt wel leuk zijn
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
620
478
Wishlist sluit dit jaar op 11 oktober. Deze of volgende week dus misschien een eerste aankondiging! 🤟
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
184
224
SOAD heeft een filmpje gedeeld van a sick new world die morgen met nieuws komt. Lijkt me dat ze daar dan weer staan in april. Wie weet nog wat shows in europa?!
Zojuist deze poster voorbij zien komen, geeft me toch wel een heeeel klein beetje hoop dat ze ook naar Europa komen.

Overigens ook nieuwe muziek uit van Two Door Cinema Club, die mogen van mij ook wel een plekje krijgen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.786
1.930
Wishlist sluit dit jaar op 11 oktober. Deze of volgende week dus misschien een eerste aankondiging! 🤟
Ik hou het voorlopig op Greenday die de 24e met nieuws komen. Ed Sheeran ook een optie net als BMTH en FF. Iemand anders nog ideeën?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Ik hou het voorlopig op Greenday die de 24e met nieuws komen. Ed Sheeran ook een optie net als BMTH en FF. Iemand anders nog ideeën?
Hoop zelf op The National en Lorde. Dua Lipa zou al helemaal geweldig zijn, maar dat is een naam die even makkelijk als Foos stadions kan doen.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
620
478
Nu Blink-182 in NL en BE langs is geweest en de EU tour op z'n eind loopt zou die aankondiging ook mogelijk zijn.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.220
1.729
Rammstein stadiontour in 2024 dus, geen Werchter 😉.
Met de trein naar …

Voor het derde jaar op rij met nagenoeg dezelfde show in Belgie staan, begint nu toch echt wel op ordinaire poenpakkerij te lijken.😅

Maar he, dat gaat daar ongetwijfeld weer twee dagen vol staan en in het aanpalende bejaardentehuis nog eens de gevleugelde woorden "Mariette, den Duits is terug!!" Opleveren.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke en Koekdoos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken