Rock Werchter 2024

Soms kan je perfect voorspellen welke kleinere/dagprogramma namen er gaan staan, puur gekeken naar wie StuBru ophypet.

The Last Dinner Party, The Beaches, Oliver Tree, The Hives, Only The Poets, ...
The Last Dinner Party leren kennen door de nieuwe fifa (ofja, nu FC), Nothing Matters is wel een topnummer

• Leuk
Waarderingen: mattman
Met die tour van Parov Stelar langs relatief kleine zalen (gister aangekondigd), lijkt het me realistisch dat er een reeks festivals toegevoegd gaat worden. De tour langs wat zalen eindigt eind maart.

Blijft het de vraag of het PKP of Rock Werchter gaat zijn maar ik zou dolblij zijn als hij nog eens komt (en weer met liveband)!
Kan ook op andere festivals terecht lijkt me.

Kan ook op andere festivals terecht lijkt me.
Het is een vrij grote naam die je een mooie spot in The Barn kan geven (zie 2016), ik denk dat zo een naam je affiche juist kleur geeft.

Maar ik ben bevooroordeeld en hoop gewoon graag dat hij komt.

Within temptation heef ook flink gat in hun tour tijdens festival periode europa…kanshebber? 2012 laatste keer

• Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr
Meestal zien de geruchten rond deze periode er lekker rooskleuring uit. Vorige jaren noemde we dan namen als: Rage Against The Machine, Kendrick Lamar, The Strokes, Blur, The Smile, Lorde, Lana Del Rey, System Of A Down, Stromae, Tool, Radiohead, Faith No More,...

Dit jaar Green Day, Rammstein, Foo Fighters, The Cure, Blink 182, Within Temptation, The National, Nothing But Thieves, The Hives. Toch allemaal wat "been there, done that". Allemaal namen die ik wel zou gaan kijken ALS ik er was. Maar geen enkele naam die me doet overwegen om een kaartje te kopen. Benieuwd of ze zeker qua headliners nog iets uit hun grote hoed kunnen toveren. Hopelijk nog een lekker grote verassing zoals Rage Against The Machine of Paul McCartney, maar daar zal ik maar niet te hard op beginnen hopen.

Over eeuwig oude acts die de afgelopen jaren vaak op de Werchterse weide te zien zijn geweest gesproken. Al maken we hier natuurlijk graag een uitzondering voor...
Zou je voor Cave een uitzondering maken? Zou ik ook aan de te snelle kant vinden hoor.

Over eeuwig oude acts die de afgelopen jaren vaak op de Werchterse weide te zien zijn geweest gesproken. Al maken we hier natuurlijk graag een uitzondering voor...
De laatste keer regulier Rock Werchter was 2018. Dat is volgend jaar zes jaar geleden.

Wel eens hoor, want die Classic was wel nog maar 2 jaar geleden. Dan krijg je bijna hetzelfde als met Stromae de bedoeling was.
Laat Cave eerst maar lekker een zaalshow doen. :)

Met Warren Ellis samen zou ik dan wel weer toejuichen. :)

Users who are viewing this thread