Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.084
5.339
In de Ziggo komt hij er mee weg, maar voor het sportpaleis is heel die tour veel te laat aangekondigd. Check zaalplan ticketmaster maar eens. Aan het balkon wagen ze zich zelfs niet meer.
Toch zot veel shows die het doen zonder balkon.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.884
In de Ziggo komt hij er mee weg, maar voor het sportpaleis is heel die tour veel te laat aangekondigd. Check zaalplan ticketmaster maar eens. Aan het balkon wagen ze zich zelfs niet meer.
Toch zot veel shows die het doen zonder balkon.
Was de vorige keer niet uitverkocht? Denk door de kleine tijdspanne dat het daarom is dat ie niet voldoende verkoopt.
 

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
709
631
Er zal misschien gelachen worden. Maar Will Tura die Werchter opent, het zou een mooi afscheid geweest zijn van een grootheid.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.398
6.952
Ticketkantoren zijn geopend!
Bewonder de posters, vind de clashes en kies je favoriete festivals, samengesteld door onze mede forumgebruikers!

Kies 3 weekendtickets en 2 dagtickets (inclusief vermelding welke dag) en PM deze naar mij. Uitslag volgt komende week!

 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Everyknight

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.398
6.952
En dat laat dus ook meteen die andere kant zien van een RHCP op herhaling, genoeg mensen die voor t eerst gaan
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.350
1.870
Dat staat imo best los van elkaar. Dat mensen voor het eerst gaan betekent niet dat headliners een jaar later weer boeken alsnog logisch is.
Ik zou ook stoppen met daarover door te drammen, duidelijk dat het een pick and grab noodoplossing is.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
185
98
Ik wacht met de drankbonnen steeds tot ik mijn vakantiegeld gestort krijg. Doet dan ook iets minder pijn.
Wij kopen ze pas op de laatste dag dat het kan (zondags voor RW) ik ben altijd bang dat er nog iets tussen komt en we niet kunnen gaan oid…is toch een hoop geld allemaal🥴
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken