Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640
Ik vind het ook wel bijzonder geprogrammeerd: als je niets hebt met Lil Nas X, dan is je alternatief de mumblerap van J.I.D. in Klub C. Trekken die niet ongeveer hetzelfde publiek?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Ik vind het ook wel bijzonder geprogrammeerd: als je niets hebt met Lil Nas X, dan is je alternatief de mumblerap van J.I.D. in Klub C. Trekken die niet ongeveer hetzelfde publiek?
Ja precies. Alleen maar verliezers zo. Voor de liefhebbers die een keuze moeten maken, terwijl er sowieso al weinig rap/hiphop geprogrammeerd is. Maar ook voor hen die er niks van moeten hebben. Al kunnen die prima een hapje en drankje doen of alvast The Barn intrekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Er is gewoob niemand in een straal van 25m om mij heen minimaal die dit niet ultiem bagger vind
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Er is gewoob niemand in een straal van 25m om mij heen minimaal die dit niet ultiem bagger vind
ben benieuwd wat humo hier weer van gaat vinden, die mannen zijn niet vies van controversiële reviews voor clicks. al zijn ze vandaag nog redelijk bezig. ik wacht nog op hun ene misser van de dag
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
ben benieuwd wat humo hier weer van gaat vinden, die mannen zijn niet vies van controversiële reviews voor clicks. al zijn ze vandaag nog redelijk bezig. ik wacht nog op hun ene misser van de dag
Goed dat ze divers programmeren. Rock werchter is meer dan rock. Maar er mogen wel standaarden zijn. Dit gaat nergens over.
 

wessa92

Playlistbediener
23 nov 2019
28
0
Barn is denk ik nu voor 70 procent vol, vind het nog wel meevallen met wat ik had verwachten rond dit tijdstip.

Ik denk wel dat er veel blijven zitten na de show van Christine.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken