Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.403
1.913
Een belachelijk statement over die Barn. Klib C bij momenten ook niet te belopen, de slope is dikke downgrade maar daar wordt met geen woord over gerept. Duw iedereen maar richting Main daar kan genoten worden van het dieptepunt van het weekend Machine Gun Kelly. Rot gewoon op en geef ons Blink, zou 100 keer beter zijn.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
Een belachelijk statement over die Barn. Klib C bij momenten ook niet te belopen, de slope is dikke downgrade maar daar wordt met geen woord over gerept. Duw iedereen maar richting Main daar kan genoten worden van het dieptepunt van het weekend Machine Gun Kelly. Rot gewoon op en geef ons Blink, zou 100 keer beter zijn.
Naar mannetje ook die MGK.
 
  • Leuk
Waarderingen: jefferke

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.672
Ik heb twijfels of de muzikanten bij MGK wel live spelen en of het niet (gedeeltelijk) playback is... Ligt dat aan mij?

Verder vind ik het muzikaal minder vreselijk dan ik verwacht had. Het is allemaal vrij simpele punkrock, wat op zich wel vermakelijk is. Maar hij staat natuurlijk enkel door zijn naam op deze positie. Kwalitatief had het beter op de Slope gepast in de vroege middag.
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
167
87
Dat statement over de Barn is echt absurd. Wees maar gewoon op tijd of je kunt ook gewoon buiten een livestream volgen met goed geluid. Wtf.

Is het idee van een festival niet juist lekker spontaan en vrij optredens checken? Want dit is zowat het tegenovergestelde. Absurd.

Barn is prachtig mooi als je binnen raakt. Maar dit schiet zijn doel voorbij.

Maak de zijkanten maar open, binnen vakken zoals je voor de main hebt en buiten wat extra geluid en schermen voor de ambiance. Contact met binnen (hoe minimaal ook) maakt groot verschil. Er heerst nu veel te veel fomo op het terrein.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Het is echt stamp en stampvol bij dope Lemon. En bij de Barn ook al weer flinke rijen
Ja omdat de barn nog niet open was en ze eerste mensen van sigur eruit lieten. Echt niks aan de hand
Dat statement over de Barn is echt absurd. Wees maar gewoon op tijd of je kunt ook gewoon buiten een livestream volgen met goed geluid. Wtf.

Is het idee van een festival niet juist lekker spontaan en vrij optredens checken? Want dit is zowat het tegenovergestelde. Absurd.
ik snap echt niet dat mensen niet begrijpen dat tenten een bepaalde capaciteit hebben. Ja het is leuk en top als je vrij kan rondlopen en alles kan zien op een goede plek wat je wil. Maar je kan ook niet in een afgezette ruimte komen 30 min voor de headliners wat we het voorvak noemen. Idem bij een afgezette ruimte wat we de barn noemen. Commentaar op hoe dingen geprogrammeerd zijn vind ik volledig logisch, maar mensen doen hier net alsof het hun recht is om een optreden te zien in een tent zonder enig begrip voor het feit dat tenten vol kunnen raken. Met of zonder rode kruisen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken