Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
167
87
Ik ben ook in de barn. Gaan we moeten blijven staan voor fred again of kunnen we nog iets gaan eten?

Blijven staan is het niet waard vind ik. Ik ga proberen half uur voor het einde van xavier rudd aan de ingangen te staan.
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
169
119
40min voor Sigur Ros en hebt valt nog mee met die drukte. Als je tenminste niet op de tribunes wil zitten.

Doet een van jullie dat wel eens? Ik vond het wel erg aan de zijkant dus ben donderdag gewoon elke keer de vloer opgelopen.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Forse verbetering de barrieres. Probleem was deels dat altijd alleen middelste deuren open gingen en mensen vanuir zijkant wilde aansluiten. Dat kan niet meer.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
Ja... Just Mustard is weer aan het Just Mustarden op de stream. Heerlijke set tot nu toe! Baal wel dat ze Sigur Rós niet uitzenden. Eergisteren op Eurockéennes een heerlijke setlist en die zal niet veranderd zijn, denk ik zo, t.o.v. Werchter.
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
169
119
Iemand Sofi Tukker meegepakt? Ik vind het altijd wel lekkere grooves maar benieuwd of ze het ook echt aan het knallen kregen in die tent…
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

vanNelle_Monae

Campingartiest
1 jun 2023
55
33
We gaan een poging wagen om van Sigur Ros naar Dope Lemon te gaan en daarna weer terug voor Xavier Rudd en Fred Again.

Komen we niet binnen is main stage ook zekers geen ramp 😇
 
  • Leuk
Waarderingen: TheSillyP

Gebruikers die dit onderwerp bekijken