Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

SilentAlarm

Playlistbediener
21 jun 2023
22
22
Er staat gewoon een anderhalve/dubbele Barn buiten de Barn naar dat schermpje te kijken. Waanzin.
Bewust voor gekozen hier. Geen zin om ellenlang aan te schuiven. Morgen voor Fred wel wat moeite doen. Maar eens zo blij met de Paleis 12 tickets hier, moest ik niet binnen raken dan hebben dat toch int verschiet.
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
166
118
Kan er ook iemand bewegen op Editors? Die hele barn staat vol met ijsberen lijkt het

Ik zag net een stukje CDW (Age of Love) op Canvas, daar kwamen ook weer r regelmatig zoutpilaren langs. Mensen die letterlijk frontrow staan, onbegrijpelijk.

In mijn beleving was het gisteren één kolkende massa, heb zelf non stop staan dansen en springen. Maar door die publieksshots van zo’n groepje hangende mensen ziet het er nou niet echt naar uit of de sfeer er in zit zoals ik hem heb ervaren.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Ik zag net een stukje CDW (Age of Love) op Canvas, daar kwamen ook weer r regelmatig zoutpilaren langs. Mensen die letterlijk frontrow staan, onbegrijpelijk.

In mijn beleving was het gisteren één kolkende massa, heb zelf non stop staan dansen en springen. Maar door die publieksshots van zo’n groepje hangende mensen ziet het er nou niet echt naar uit of de sfeer er in zit zoals ik hem heb ervaren.
Zag er best indrukwekkend uit. Stuk beter dan op PkP vorig jaar 😁.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Dat interview met Joachim van The Haunted Youth moet wel 1 van de mooiste momenten van deze editie zijn. Wat een rauwe, onversneden emotie. Pijnlijk en herkenbaar verhaal. Brr.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Dit is een mooie spot hoor, ik zou als band dit preferen boven een set als voorlaatste op main. Althans, als je al 6x die main hebt gedaan.
Dit is ook weer waar. Wel typisch hoe dit (op de stream) totaal verschilt van hun gezapige optreden op HearHear vorig jaar (was er live bij).
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Positief opvallend: de stream van Proximus is wél om aan te zien op een grote TV. Bij 3voor12 waren het vooral pixels en artifacts.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
766
702
Dat interview met Joachim van The Haunted Youth moet wel 1 van de mooiste momenten van deze editie zijn. Wat een rauwe, onversneden emotie. Pijnlijk en herkenbaar verhaal. Brr.
Zeker en vast, één ding vond ik wel jammer, het mediagenieke van Cuvelier om denk ik 5 keer in een kwartier tijd de nadruk te leggen op wat er gaat komen. Laat gewoon dat interview spelen (zonder diene zever errond) en de indruk is des te groter.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Die cover van Adamski was op Pinkpop in het toegift (oke, ik was niet helemaal nuchter meer) erg leuk.... maar zo op de stream middenin de set voelt hij nogal misplaatst.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken