Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

elo

Headliner
3 dec 2013
5.033
3.711
Zeker en vast, één ding vond ik wel jammer, het mediagenieke van Cuvelier om denk ik 5 keer in een kwartier tijd de nadruk te leggen op wat er gaat komen. Laat gewoon dat interview spelen (zonder diene zever errond) en de indruk is des te groter.
Ze was oprecht vol met emotie, juist mooi om te zien
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.292
3.881
Zeker en vast, één ding vond ik wel jammer, het mediagenieke van Cuvelier om denk ik 5 keer in een kwartier tijd de nadruk te leggen op wat er gaat komen. Laat gewoon dat interview spelen (zonder diene zever errond) en de indruk is des te groter.
Die Cuvelier is net zo erg als die rooie jankerd van StuBru. Wat een armoedige zender is dat ook.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.426
6.773
RCHP, een band wat eigenlijk een beetje ten onder gaat aan hun eigen succes. Geweldige band, topmuzikanten en zoveel goeie songs. Maar deze muziek leent zich voor intieme zaaltjes of theaters. En niet zo'n groot veld met tienduizenden mensen. Ik vind ze een beetje verzuipen daar. Wel jammer, want ze spelen echt niet slecht en zogezegd ben ik liefhebber van hun muziek.

Papillon van Editors was episch trouwens, zelfs thuis achter mijn laptop kon ik niet stil blijven zitten. Moet geweldig zijn geweest om in de Barn te staan tijdens dat nummer. :)
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Het helpt ook niet mee dat de geluidsmix (op de stream in ieder geval) slecht is. M'n moeder mixt nog beter (en niet alleen in de keuken).
 
  • Haha
Waarderingen: TNFke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken